Gå til innhold

Brothers in Arms er "Gold" med lanseringsdato.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
[iC' date=24/03/2005 : 14:21]
De hadde overdrevet bruken av lagstyringa noe som gjorde at friheten faktisk minka.

Og hva mente han egentlig med det?

Er faktisk litt enig med han her.

Det ble for mye lagstyring. ALLE oppdragene gikk ut på AKKURAT det samme!

Ta med deg laget (av oppskrytte, dumme NPC'er), plassèr dem bak ei dekning (for man vet jo som oftest hvor fiendene dukker opp, ved å se på de allerede utplasserte dekningene. Og ved å se hvordan de står, ser man hvor fienden kommer til å komme fra), vent på fienden, legg ned dekkende ild, sirkle rundt, knerte fienden, gå videre til neste dekning, hvor det popper opp flere fiender...

meget enig.. den "finessen" ble gammel etter 2 maps...

forøvrig, i ett spill med Ironsight istedet for Crosshair, burde man ikke treffe det man sikter på når man skyter? det er pokker UMULIG(nesten da) å treffe FI med mindre man flanker 101%... Jeg mener, de er ofte oppe og kikker, eller jeg ser dem halvveis bak en vegg, men kan jeg skyte dem? nei... :thumbdown:

Gameplay og grafikkmessig skuffet det også...

Lenke til kommentar

Dette spillet funket dårlig på min pc, fikk veldig low fps selv ved lave oppløsninger, så gadd ikke å spille det noe særlig. Synes det var lite interesant også..

Men nå kommer det et nytt fps-spill overimorga : Cold Fear..

Får håpe dette blir mer gøy.. !

Lenke til kommentar
Dette spillet funket dårlig på min pc, fikk veldig low fps selv ved lave oppløsninger, så gadd ikke å spille det noe særlig. Synes det var lite interesant også..

Men nå kommer det et nytt fps-spill overimorga : Cold Fear..

Får håpe dette blir mer gøy.. !

Du har på ingen måte mulighet for å utrykke deg om spillet vist du har spilt det såpass lite som du har gjort. Seff kan det vere lett å rakke ned på ett spill som kjører like bra som en gammel bestemor nedentil :roll: Har jo selv gjort den feilen noen ganger, rakke ned på ett spill azz ;)

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Har fått spilt det en del mer nå, og må si at det er et ganske bra spill. Det innfridde ikke helt, men er et veldig bra spill.

@Mr. Lee: Det er ikke så veldig vanskelig å treffe med Ironsight da, krever bare litt øvelse. Gjennom gjerder er det verre med.

Lenke til kommentar
meget enig.. den "finessen" ble gammel etter 2 maps...

forøvrig, i ett spill med Ironsight istedet for Crosshair, burde man ikke treffe det man sikter på når man skyter? det er pokker UMULIG(nesten da) å treffe FI med mindre man flanker 101%... Jeg mener, de er ofte oppe og kikker, eller jeg ser dem halvveis bak en vegg, men kan jeg skyte dem? nei... :thumbdown:

Gameplay og grafikkmessig skuffet det også...

Hvilken "finesse" er det du prater om? Det er jo dette hele spillet går ut på og det visste alle her inne lenge før spillet kom. Hva skulle de gjort annerledes?

Det er ikke noe problem å bruke ironsight. Ja det kan være litt vanskelig å treffe hodet til en tysker som er 50 meter unna, men det er sikkert vanskelig i virkelig krig også.

Og hvilke andre aspekter ved gameplayet synes du skuffer? Hva forventet du egentlig?

Lenke til kommentar

Tja tenkte eg sku spille litt CoD: UO single player etter gammelt. Og for en nedtur i fohold til BiA. Animasjonene er jo mildt sagt latterlige :!: og ikkje minst,nesten alle våpenlydene føles heilt på trynet.Eg meinte dette spillet fanget krigs feelingen godt i sin tid :roll: Føltes nesten som om eg satt å spilte gameboy krig no :tease:

Er ihvertfall ingen tvil fra min side om åssen spill som troner på ww2 toppen.

Lenke til kommentar
[iC' date=29/03/2005 : 20:29] Det at spillet blir repeterende og veeeldig kjedelig etter hvert, kanskje?

Men det blir jo ikke det! :tease:

Men seriøst, smak og behag som vanlig. Én ting er at man synes spillet blir kjedelig, det er opp til enhver. En annen ting er å klage på gameplayet. Jeg skjønner ikke hva ved gameplayet som burde vært gjort annerledes for å gjøre det enda mer interessant.

Lenke til kommentar
[iC' date=20/03/2005 : 15:57]
Våpen før i tiden traff ikke akkurat der du siktet, og dessuten er det vanskelig å holde rifla rolig. Riflene var tunge. Selv nå veier ei rifle flere kilo.

HAHA. Måtte bare le når jeg leste dette. Har du prøvd våpnene i virkeligheten selv? Jeg eier faktisk en Mauser K98 som jeg fikk av min bestefar, og jeg kan si deg at den treffer AKKURAT der den skal. Jeg er i HV, og kan si deg at jeg treffer bedre med Mauser'n enn med min AG3....

Må forresten si at dette spillet var skuffende saker. Singleplayer var ok, men multiplyer var det værste møkk jeg har prøvd på lenge. COD gruser dette spillet....

Lenke til kommentar
[iC,20/03/2005 : 15:57]
Våpen før i tiden traff ikke akkurat der du siktet, og dessuten er det vanskelig å holde rifla rolig. Riflene var tunge. Selv nå veier ei rifle flere kilo.

HAHA. Måtte bare le når jeg leste dette. Har du prøvd våpnene i virkeligheten selv? Jeg eier faktisk en Mauser K98 som jeg fikk av min bestefar, og jeg kan si deg at den treffer AKKURAT der den skal. Jeg er i HV, og kan si deg at jeg treffer bedre med Mauser'n enn med min AG3....

Må forresten si at dette spillet var skuffende saker. Singleplayer var ok, men multiplyer var det værste møkk jeg har prøvd på lenge. COD gruser dette spillet....

No har eg ikkje prøvd noen WW2 våpen, men man må huske på at en menig i Normandie( ihvertfall denne gruppen) hadde aldri vert i kamp før.Klart de hadde gjennomgått grundig trening av alle slag for å vere best mulig forberedt, men kan vedde buksa mi på at elle som en var livredde der de gjikk rundt, omringet av fiender. Slitne var de nok også. Sikkert ikkje det letteste man har gjort, det å fyre av salve etter salve under intens ild, med mye springing og belastnig fysisk/psykisk på forhånd. Men Aim system er smak og behag, eg liker det slik det er i hvertfall :thumbup: Og folk har lov til å vere uenige med utviklerene. Det er jo bare snakk om noen timers spilling så har man sånn ca fått inn aimen :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...