*Magnus* Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Hvis man går igjennom spillet på eks hard (som jeg gjorde noen dager siden) å så startet på nytt på authentic (eller hvordan det skrives), blir da SP brettene på chapteres "slettet" eller er de der uansett? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 @Mala: Spillet ble laget samtidig til konsoll og PC. Så grafikken er ikke resultatet av en dårlig port. Var det eg trodde Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 kan være enig. spesiellt thompson modellen ser bare halvveis gjennomført ut, med harde kanter og dårlige overganger. (Skjønt at det skal sies at det var ett meget enkelt våpen). Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Nå ble jeg også ferdig med spillet og gleder meg allerede til oppfølgeren kommer. Men en ting jeg merket etter at du er ferdig med spillet så får du noe ekstra snacks deribalnt en E3 demonstrasjonsvideo av spillet. Der ser jo grafikken konge og det brettet de viser ser jo ende bedre ut på den demoen en i det ferdig spillet. føler meg snytt jeg. De har kuttet ut en del på kruttet. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2005 Man må alltid regne med at slike store demonstrasjoner viser spillet hakket bedre enn det spillet egentlig er, og dette gjelder spesielt E3. Følte det samme med Half-Life 2. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Man må alltid regne med at slike store demonstrasjoner viser spillet hakket bedre enn det spillet egentlig er, og dette gjelder spesielt E3. Følte det samme med Half-Life 2. Kan si meg enig der ja * ser frem til neste BiA spill* Lenke til kommentar
Campari Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Huff huff.. kameraten min var litt småskuffet over BiA sa han. De hadde overdrevet bruken av lagstyringa noe som gjorde at friheten faktisk minka. Men nå er jeg fortsatt sterk i trua på at spillet skal bli knall. Får håpe posten klarer å kjappe seg! Lenke til kommentar
Radial Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 De hadde overdrevet bruken av lagstyringa noe som gjorde at friheten faktisk minka. Og hva mente han egentlig med det? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 De hadde overdrevet bruken av lagstyringa noe som gjorde at friheten faktisk minka. Og hva mente han egentlig med det? Overdrevet lagbruk? Eg syns faktisk de kunne utvidet lagstyringa litt mer eg Enda mer muilgheter lissom.Men smaken er som baken Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 De hadde overdrevet bruken av lagstyringa noe som gjorde at friheten faktisk minka. Og hva mente han egentlig med det? Er faktisk litt enig med han her. Det ble for mye lagstyring. ALLE oppdragene gikk ut på AKKURAT det samme! Ta med deg laget (av oppskrytte, dumme NPC'er), plassèr dem bak ei dekning (for man vet jo som oftest hvor fiendene dukker opp, ved å se på de allerede utplasserte dekningene. Og ved å se hvordan de står, ser man hvor fienden kommer til å komme fra), vent på fienden, legg ned dekkende ild, sirkle rundt, knerte fienden, gå videre til neste dekning, hvor det popper opp flere fiender... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 kunne ønske de hadde gjort flere nye ting med authentic, det er helt likt som hard bare uten auto saves, det er 2 ting jeg kunne ønske var anderledes på authentic 1. at man ikke gikk med både thompson og garand, enten eller ikke begge, og 1911 som sidearme 2. at findene tålte mindre, syns et skudd med colt, thompson og garand holder lenge, og kanskje 1-2 med M1 Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 det er helt likt som hard bare uten auto saves Åssen funker det da? Må du bli ferdig med den spesielle chapter du holder på med for at spillet skal bli lagret, hvis du spiller på authentic(det vil si at spillet ikke blir lagret underveis)? Litt stress da med tanken på at spillet var litt vanskeligt enkelte steder på normal også. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 (endret) jepp den lagrer bare på begynnelsen, så må du gjøre det ferdig for å komme videre, er griet i begynnelsen når brettene er korte og lette, men når man kommer et stykke ut blir det veldig vansklig Endret 24. mars 2005 av gunfreak19 Lenke til kommentar
Radial Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 [iC' date=24/03/2005 : 14:21] Det ble for mye lagstyring. ALLE oppdragene gikk ut på AKKURAT det samme!Ta med deg laget (av oppskrytte, dumme NPC'er), plassèr dem bak ei dekning (for man vet jo som oftest hvor fiendene dukker opp, ved å se på de allerede utplasserte dekningene. Og ved å se hvordan de står, ser man hvor fienden kommer til å komme fra), vent på fienden, legg ned dekkende ild, sirkle rundt, knerte fienden, gå videre til neste dekning, hvor det popper opp flere fiender... Skjønner hva du mener, men hva har det med for mye lagstyring å gjøre? Spillet handler jo om at du er lagleder for disse lagene, og du må bruke de så godt du kan for å avansere. Kritikken bør vel heller være at det er litt for lineært på den måten du beskriver, men ikke at det er for mye lagstyring? Lenke til kommentar
Campari Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 [iC' date=24/03/2005 : 14:21] De hadde overdrevet bruken av lagstyringa noe som gjorde at friheten faktisk minka. Og hva mente han egentlig med det? Er faktisk litt enig med han her. Det ble for mye lagstyring. ALLE oppdragene gikk ut på AKKURAT det samme! Ta med deg laget (av oppskrytte, dumme NPC'er), plassèr dem bak ei dekning (for man vet jo som oftest hvor fiendene dukker opp, ved å se på de allerede utplasserte dekningene. Og ved å se hvordan de står, ser man hvor fienden kommer til å komme fra), vent på fienden, legg ned dekkende ild, sirkle rundt, knerte fienden, gå videre til neste dekning, hvor det popper opp flere fiender... Ja, det var faktisk akkurat det han mente. Altså skyte mot fienden og flanke. Men nå skal jeg prøve det ut selv før jeg kommer med noen konklusjon. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Hei. Vurderer å kjøpe enten Gtr eller Brothers in Arms. Kva ville dere ha valgt? Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Hei.Vurderer å kjøpe enten Gtr eller Brothers in Arms. Kva ville dere ha valgt? Jeg ville valgt Brothers in Arms. Grunnen er vel at jeg foretrekker actionspill over bilspill. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Javel takk for svar. Gtr er jo eit godt bilspel men då eg ikkje har ratt og pedaler så tar eg Brothers in Arms i staden. Det er vel eit must med ratt og pedaler i Gtr? Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Jaja der var Brothers in Arms og Splinter cell: CT bestilt frå cdon.com på ein sum av 737,-kr. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Litt of topic, men hvor legger save mappe seg til BIA egentlig, prøvde å finne den i den vanlige BIA mappa men den gang ei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå