Elendil Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Nei eigentlig ikkje(hehe). Men er det mykje scripta eller? det er scripts i det ja!.. men langt i fra så mye som CoD hvis du spør meg.. men ja, som sagt, de er der Godt å høyra. *phew* Scripting må det jo vera men ikkje så vanvittig mykje. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 (endret) les hva thomas sa. det er det som gjør spillet enda bedre.. at kamsystemet ikke er scriptet.. ingenting er scriptet slik at kompisen din skal dø der, å han SKAL springe der å der.. alt er avhengig av deg hvordan du gjør det.. på den måten skjer det ikke det samme i det hele tatt Endret 22. mars 2005 av *Magnus* Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 22. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2005 Den eneste scriptingen jeg har lagt merke til så langt er historien og dialogene før et oppdrag starter. I CoD er lagkameratene dine som regel udødelige, helt til man kommer til et bestemt punkt der de alltid dør. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Den eneste scriptingen jeg har lagt merke til så langt er historien og dialogene før et oppdrag starter. I CoD er lagkameratene dine som regel udødelige, helt til man kommer til et bestemt punkt der de alltid dør. jupp.... enda en scripting som jeg har sett, er at plutselig spawner det tyskere noen plasser.. det er egentlig alt jeg har lagt merke til egentlig Lenke til kommentar
Campari Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Skripting er ikke en uting så lenge utviklerne vet hva de driver med. Men er kanskje litt dumt hvis spillet legger opp til mye taktikk fra din side? Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Skripting er ikke en uting så lenge utviklerne vet hva de driver med. Men er kanskje litt dumt hvis spillet legger opp til mye taktikk fra din side? synes det er bra når du som spiller får velge litt selv å ikke bare løpe å skyte i rambo stil Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 det er altid samme tyskere som kommer fra samme sted, et eksempel, er på en av de første brettene når de møter 2 karer med bazooka, og tyskere spinger ut fra gården, de løper altid ut på samme tidspunkt.. og spillet blir forvirra hvis du vet hva som skjer og løper på til en plass der du kan plaffe de ned lett. Lenke til kommentar
Campari Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Skripting er ikke en uting så lenge utviklerne vet hva de driver med. Men er kanskje litt dumt hvis spillet legger opp til mye taktikk fra din side? synes det er bra når du som spiller får velge litt selv å ikke bare løpe å skyte i rambo stil Poenget var at det er dumt med skripting hvis spillet inneholder mye taktikk. Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Som poengtert av Gunfreak, scriptingen gjør at en kan få en del uheldige situasjoner hvor en kan legge opp taktikken etter hvor en vet fienden kommer til å løpe. Da Lenke til kommentar
Radial Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Som poengtert av Gunfreak, scriptingen gjør at en kan få en del uheldige situasjoner hvor en kan legge opp taktikken etter hvor en vet fienden kommer til å løpe. Da Ja hva da? Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 har et spm: på authentic (stavet rett?) er det sant at hvis man dør, så må man starte bretet fra starten av? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 har et spm: på authentic (stavet rett?) er det sant at hvis man dør, så må man starte bretet fra starten av? Man må starte heile spillet fra starten av litt kjedelig om man dauer på siste brett :!: Nei dette var enn kødd, vel om man må starte heile brette på nytt igjen så er utfordringen straks beydelig større!! Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Jeg vet ikke men hva dere synes men jeg ble ganske oversakset at detaljene ikke akkurat er på sitt beste i BIA. Legger til et bilde jeg som viser hva jeg mener. Priker litt nå men lurer på om det skal være slik (er slik hos dere også). Grunnen til at jeg spør er at det ser litt snodigt ut tross alt at alt er på max av innstillinger i spillet så ser det fortsatt slikt ut. Ellers et knall spill, bare jeg som pirker litt her. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Var da vel ikke så forferdelig dårlig grafikk her? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 syns grafikk er bra så den er eg, sant nok at teksturene har en tendens til å bli stygge på nært hold da men Alt i alt deilig grafikk og mye flott blur Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 syns grafikk er bra så den er eg, sant nok at teksturene har en tendens til å bli stygge på nært hold da men Alt i alt deilig grafikk og mye flott blur Akkurat det jeg også mente at atmosfæren og grafikken er på tipp topp i spillet men når du nærmer deg en del ting så har de en tedens til å se veldig uproffe laget i forhold til HL-2 DOOM 3, MOHA og Far Cry. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 syns grafikk er bra så den er eg, sant nok at teksturene har en tendens til å bli stygge på nært hold da men Alt i alt deilig grafikk og mye flott blur Akkurat det jeg også mente at atmosfæren og grafikken er på tipp topp i spillet men når du nærmer deg en del ting så har de en tedens til å se veldig uproffe laget i forhold til HL-2 DOOM 3, MOHA og Far Cry. Ett tilleggs spm her i gåården, var dette spille lagd for PC eller ver det konvertert fra x-box?. Eg mener det at hadde det vert tilfellet så lar det seg jo forklare.Men om det er lagd for PC i utg.punktet, no eg mener er rett så er det litt synd ja. Men eg greier meg så det holder med dete spill azz:D Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Vel jeg vet ikke om dette er gamle nytt men en oppfølger til Brothers In Arms er på vei i følge Gamespot. Finner det her Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 @Mala: Spillet ble laget samtidig til konsoll og PC. Så grafikken er ikke resultatet av en dårlig port. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå