Gå til innhold

Brothers in Arms er "Gold" med lanseringsdato.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gleder meg til dette.

Men er det ikke crosshair i spillet? Må vell gå an å skru den på viss ikke..

Det er ikke sikte pga. at spillet skal være så realistisk som mulig. Du har "ironsight" om du behøver å sikte.

JAAAA!!!!! :w00t:

Der steg forventningen til det spillet med 10 hakk på min skala iallefall

Lenke til kommentar
Gleder meg til dette.

Men er det ikke crosshair i spillet? Må vell gå an å skru den på viss ikke..

Det er ikke sikte pga. at spillet skal være så realistisk som mulig. Du har "ironsight" om du behøver å sikte.

sånn som i call of duty ? du må sikte på ordentlig liksom ? gjennom gæveret?

Er det generelt så og si det samme som COD ? Hvordan er fysikken ? Jeg kan ikke si at grafikken imponerer på aller høyeste grad..

Lenke til kommentar

Er det generelt så og si det samme som COD ? Hvordan er fysikken ? Jeg kan ikke si at grafikken imponerer på aller høyeste grad..

Ja slik som i CoD.

BiA har en fysikkmotor, om den er på alle objekter vet jeg ikke. Grafikken bryr jeg meg veldig lite om, det er gameplayet og historien som er mest intressan. Fatter ikke hvorfor alle syns grafikker så utrolig viktig. Grafikken er BiA er helt fin den, trenger ikke noe bedre.

Endret av TCi
Lenke til kommentar

Ja slik som i CoD.

BiA har en fysikkmotor, om den er på alle objekter vet jeg ikke. Grafikken bryr jeg meg veldig lite om, det er gameplayet og historien som er mest intressan. Fatter ikke hvorfor alle syns grafikker så utrolig viktig. Grafikken er BiA er helt fin den, trenger ikke noe bedre.

enig med deg der.. Men er da et pluss at grafikken imponerer. Blir mer fengende da. Men derfor lurte jeg på hvordan det sto til med fysikken der ? Er den like tam som COD sin ? Hvordan er historien og scriptinga i forhold til COD ?

Lenke til kommentar
enig med deg der.. Men er da et pluss at grafikken imponerer. Blir mer fengende da. Men derfor lurte jeg på hvordan det sto til med fysikken der ? Er den like tam som COD sin ? Hvordan er historien og scriptinga i forhold til COD ?

CoD hadde ikke fysikkmotor, BiA har det.... Den ser bra ut, har ikke sett så mye av den enda dessverre.

Historien er tatt direkte fra 2 verdenskrig. Den følger en gruppe i 8 dager framover. Spillet er ikke like scriptet som CoD, AI'en i spillet skal være noe av det beste med spillet sies det.

Lenke til kommentar

CoD hadde ikke fysikkmotor, BiA har det.... Den ser bra ut, har ikke sett så mye av den enda dessverre.

Historien er tatt direkte fra 2 verdenskrig. Den følger en gruppe i 8 dager framover. Spillet er ikke like scriptet som CoD, AI'en i spillet skal være noe av det beste med spillet sies det.

høres bra ut.. :yes:

Lenke til kommentar

Spillet er ikke scriptet annet enn det som kreves for at historien skal være på rett kjør. I selve kampene er ingenting scriptet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...