Gå til innhold

Brothers in Arms er "Gold" med lanseringsdato.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
fy faan.. klarte første del av hill 30 :thumbup:

men når jeg skal finne US tanks...... U M U L I G ! ! ! !.. et dusin med fientelige tankser jo!!! hvordan gjorde du det thomas?`blir enten skutt eller blåst til filler hele tiden :mad:

Det kommer kun 2 tanks når du skal finne dine US tankser. De er egentlig ganske enkel å unngå.

Lenke til kommentar
fy faan.. klarte første del av hill 30  :thumbup:

men når jeg skal finne US tanks...... U M U L I G ! ! ! !.. et dusin med fientelige tankser jo!!!  hvordan gjorde du det thomas?`blir enten skutt eller blåst til filler hele tiden  :mad:

Det kommer kun 2 tanks når du skal finne dine US tankser. De er egentlig ganske enkel å unngå.

det er 3 her :p

uansett da.. problemet er at når folkene skyter på meg dør jeg!, så jeg må stoppe for å skyte de.. men da kommer det største problemet... de har 2 belter å veier noen tonn, å kommer rett mot meg... så mens jeg skyter på folket kommer de etter meg.. så blir liksom drept hele tiden på grunn av det :mad:

Lenke til kommentar
[iC' date=20/03/2005 : 22:39]

Og hvor mange ansiktsuttrykk finnes det i BiA? Jeg kan ikke huske å ha sett et eneste et. Alle er helt "følelsesløse", uansett hva de sier, og på hvilken måte de sier det på.

Tja i BIA kan man jo se at lagkameraten er redde for å vere i krig i hvertfall :roll:

sjekk ansiktet deres når de er under ild :thumbup:

Lenke til kommentar

Har nå spilt halve spillet på hard, og jeg må si det kommer seg betraktelig. Var nok litt hard med dømminga mi etter 2 brettet. Selv om jeg syns grafikken kunne vært bedre er faktisk spillet underholdene. Ting ble gøyere da en fikk skrudd av de idiotiske pekerne over tyskerene. Etterhvert får en som nevnt også kontroll over styringen av lagene og da ble ting bedre.

Etter min mening kunne det gjerne vært litt større brett, men en føler seg faktisk ikke så innesperret i dette spiller som en til tider gjør i andre lignende spill.

Det som irriterer meg mest nå etter mange timer spilling er kontrollen over granatkastingen. Den er håpløs. Etter min mening er det kun et spill som har fått til det med granatkasting, og det er det gode gamle Vietcong.

Et trykk for å dra ut splinten, og neste trykk for kast. Det siste trykkets lengde avgjør kasteavstanden på granaten. Men det kommer vell patcher, så det er bare å krysse fingra.

Endret av Alcoholiday
Lenke til kommentar

Er enig med deg angående dette med granatene.

Slik var det også i CoD og MoH. Helt forferdelig. Han du spiller klarer jo faen meg ikke å kaste granatene lenger enn noen få meter!

Dette er jo selvfølgelig fordi granaten er tung. Men hva er logikken i det? Når man kaster granatene, ser det jo ut som (på granatens adferd) at de veier 2 gram! :huh::realmad:

Er dessuten også enig med deg i at granatene i VC er genialt laget. Elsker å lempe granatene inn i VC-hullene rundt omkring, både i singleplayer og multiplayer. :love:

CS har jo også ikke så dårlig "granat-adferd". :wee:

Men dæven altså! Nå har jeg så og si nesten dødd meg igjennom alle brettene! (er ikke helt ferdig enda).

Spillet er bra, men skal det vinne en pris, bør det faen meg ikke være noe annet enn "Frustrasjonsprisen - 2005"! :cry::mad:

Nå er jeg lei av å være ei forbanna barnevakt for de heller MONGOLIDE "lagkameratene". Guud! Nå skulle det vært mulig å skyte de! Spare spawned-perfectshooter-clone-krauts bryet, og gjort det slik at jeg fikk kosa meg i noen få sekunder.

Vel, BiA gjør i allefall for seg! Det beviser bare hvor frustrerende krig kan være! :wallbash:

Lenke til kommentar
Errrrr. en bug? dette skjedde etter jeg var på derre overview tingen, så gikk jeg tilbake.. så skjedde dette :dontgetit:

Trykk på 5'ern ved piltastene på høyresida av tastaturet. Det skal nok rette det opp igjen.

MeTa][iC: Klager så absolutt ikke, jeg bare lufter mine meninger. Såvidt jeg veit så trenger man ikke å betale for å ytre sin mening her i verden. Prøvde nå bare å gi evt. spillere et lite overblikk over hva de kan vente seg. At det er dårlig moral og ulovlig å laste ned spill, kan jeg leve med...

Lenke til kommentar

Jeg har heldigvis ikke kommet lengre enn D+4, og jeg syns det blir bedre og bedre (og vanskeligere og vanskeligere).

Grafisk: Hva kan man si om første mission på D+4, når man skal inn i Carentan? Det er jo helt nydelig laget. Sjelden jeg koster på meg en :love: men nå kunne jeg ikke la være!

Lenke til kommentar
Jeg har heldigvis ikke kommet lengre enn D+4, og jeg syns det blir bedre og bedre (og vanskeligere og vanskeligere).

Grafisk: Hva kan man si om første mission på D+4, når man skal inn i Carentan? Det er jo helt nydelig laget. Sjelden jeg koster på meg en :love: men nå kunne jeg ikke la være!

*ser frem til det* sitter hos dama no uten noen muligheter for å spile BIA :no: HJEELP!!!!

Lenke til kommentar

Grafisk: Hva kan man si om første mission på D+4, når man skal inn i Carentan? Det er jo helt nydelig laget. Sjelden jeg koster på meg en  :love: men nå kunne jeg ikke la være!

*ser frem til det* sitter hos dama no uten noen muligheter for å spile BIA :no: HJEELP!!!!

:lol:

[Friste,Friste] gled deg, spillet er nydelig.. konga gameplay utover spillet, blir bare bedre å bedre...Mmmmmmmmm :love: [/Friste,Friste]

:p

Lenke til kommentar
Når den fyren på ubi.com forumet slipper sin patch skal jeg starte en new game med alt det nye!  :thumbup:

mer fps. EAX å masse godis

Det er litt bekymringsverdig at Gearbox ikke har klart dette selv...

jupp.. vell . har mekket 5.1 selv da.. det er NIIICEE.. problmet er bare at jeg ikke hører alt hva matt sier :p

Lenke til kommentar
Noe som er litt dumt med bia er at de har tatt vekk så å si alle kapitlene som du ser på trailerne osv.. masse av disse som jeg savner egentlig..

eller er det forskjele fra PC å Xbox spillet ? mission messig altså..?

hehe er nå kommet hjem og eg kan fortsette der eg slaåå i går på spillet BIA, nei faen, ska jo på LAN eg no, ajja for vel spille videre der da:wee: Det vi såg i filmene var nok test maps, akkuart slik vi så det på HL2 :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...