Gå til innhold

Brothers in Arms er "Gold" med lanseringsdato.

Anbefalte innlegg

Jeg syns det er ganske utrolig levere et spill med så dårlig grafikk anno mars 2005. Sammenlinet med Call of Duty som begynner å bli et gammelt spill, hadde jeg forventet et stort hopp i grafikken, ja. Kom ikke her og si at det hoppet er spesiellt stort..

Til og med det elendige spillet Medall of Honor Pacific Assult har etter min mening et bedre gameplay en hva Bia kan tilby.

Etter å ha ventet på dette spillet i alt for lang tid må jeg si skuffelsen er stor..

Å skryte dette spillet her opp i skyene blir for dumt. Da er det bedre å vedgå at en har gjort et dårlig kjøp.

Endret av Alcoholiday
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Å skryte dette spillet her opp i skyene blir for dumt. Da er det bedre å vedgå at en har gjort et dårlig kjøp.

tror vel ikkje at folk her inne skryter det opp i skyene bare for å "kopmansere" ved et dårlig kjøpt?? eller det det noen som gjør det her inne? Om eg hadde angret innkjøp av BiA hadde eg sagt det her, hadde eg syns spillet var dårlig hadde eg voldtatt det grundig her inne slik en ennen forran her prøvde å gjøre( though han feilet da nesten alle punktene hans var tåplige) :roll:

Når det gjelder realisme; Personlig mener eg dette er det mest realistiske av elle WW2 spill per.dags dato. Men så mener eg å hukse at utviklerene sa spillet ville vere mer autentisk enn realistisk, og det var dette de hadde lagt vekt på.Har ingen kilder dessverre.Men greit, syns man ikkje spillet er realistisk, ka faen spill har man i ww2 sjangeren som peker mot realisme da? :dontgetit:

Endret av Mala
Lenke til kommentar
MeTa][iC  is on his warpath indeed...

Damn right!

Jeg synes spillet blir frustrerende til tider (merkelig nok akkurat slik som CoD og MoH), men det kan ha noe med at jeg spiller på Hard, og selv er jeg ikke noen "hard"-person. :p

Overall synes jeg spillet er meget bra, men jeg synes egentlig ikke det var noe å hoppe i taket for. Det eneste FPS spillet jeg har kunne hoppe i taket for, må være FarCry, da det hadde en ganske så revolusjonerende grafikk, og en kjempebra AI (men dette ble også kjedelig etter hvert, da mutantene kom inn i bildet for tidlig, og da det ble for mange av dem).

Men BiA blir for mye likt Full Spectrum Warrior: Genialt oppsett, og virkelig koselig, i allefal i begynnelsen. Men etter hvert blir det for mye av det samme.

Jeg må ta meg pauser i spillinga av BiA, noe jeg sjelden trenger med mange andre spill, men likevel er det et meget bra spill.

Dialogene er også virkelig gode, selv om at de elendige bevegelsene i ansiktet ødelegger litt for det hele.

Grafikken er da absolutt ikke dårlig! Den er jo heller ikke "irriterende"! De har vel brukt litt vel mye "blur", men hva så?

Som jeg nevnte før, spillet har ikke fortjent seg til å være i nærheten av 10/10, men 8/10 eller 9/10 vil være mer passende.

EDIT: Er meget enig i det du sier rett over her, Mala.

De måtte passe på at realismen ikke ødela for gleden. (derfor ansatte de en for å gjøre spillet så realistisk som mulig, samtidig som at de ansatte en annen for å passe på spillgleden. Dette bevises i en film i "Extra"-menyen i spillet)

Selv mener jeg egentlig at realismen var litt overveiende(!), slik at gleden (i allefall på "Difficult") nå og da blir ødelagt litt.

BTW: BTK: Synes det var en dårlig måte du taklet det på, det at jeg kommenterte ting som du hadde sagt, men som du tydelig vis ikke klarer å backe up.

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
[iC,20/03/2005 : 15:53]

Grafikken er da absolutt ikke dårlig! Den er jo heller ikke "irriterende"! De har vel brukt litt vel mye "blur", men hva så?

Skjønner ikkje heilt disse påstendene eg heller, grafikken passer spillet glimrende.Og med min PC er eg glad for at det er slik det er :tease: Eg følger med på den tråden på BIA forumet om en fyr som lager sin egen pacth(den er blitt navnt tidligere i denne tråden) Er verdt å følge med på

Følg med her!! :thumbup:

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Skjønner ikkje heilt disse påstendene eg heller, grafikken passer spillet glimrende.

Og grafikken krever da absolutt ikke mye engang! :) (spiller det på 1280*1024 med alle detaljer på høyest mulig, med 2xAA).

Har ikke opplevd at det går hakkete mer enn en gang (men det var nesten sånn "bug"-hakkete, for da stoppet det liksom opp litt).

Har vel konstant FPS liggende på 40-60. (om ikke høyere)

Lenke til kommentar

Nå er jeg litt bekymret her. Jeg hadde håpet på at BiA skulle bli den nye fanebæreren innen WW2. Personlig likte jeg aldri MoH noe særlig og CoD var i mine øyne et meget skuffende spill. Grunnen til det var at jeg følte at disse to spillene var gjennomsnittlige fps-spill med WW2 kun som kulisser. Derfor håpet jeg at BiA skulle bli et realistisk skytespill fra denne perioden, som faktisk kunne gi meg følelsen av å være i krig.

Nå får jeg riktignok ikke spillet før i morgen, men etter den litt varierende responsen ser jeg ikke like mye frem til det. Men jeg har likevel fortsatt et håp om at det er bedre enn tidligere WW2 skytespill, for det trenger vi.

Og en siste ting, hvorfor henger alle seg opp i grafikken? Utifra screenshots og videoer ser den absolutt godkjent ut. Riktignok langtfra det beste på markedet, men det ser ut til at den tjener sitt formål bra.

Endret av Campari
Lenke til kommentar
[iC,20/03/2005 : 15:53]

Skjønner ikkje heilt disse påstendene eg heller, grafikken passer spillet glimrende.Og med min PC er eg glad for at det er slik det er :tease: Eg følger med på den tråden på BIA forumet om en fyr som lager sin egen pacth(den er blitt navnt tidligere i denne tråden) Er verdt å følge med på

Følg med her!! :thumbup:

yup- har fulgt med den selv fra post 1.. postet forresten en link til den jeg også 1-2 sider tilbake ;)

edit: leif

Endret av *Magnus*
Lenke til kommentar
Nå er jeg litt bekymret her. Jeg hadde håpet på at BiA skulle bli den nye fanebæreren innen WW2. Personlig likte jeg aldri MoH noe særlig og CoD var i mine øyne et meget skuffende spill. Grunnen til det var at jeg følte at disse to spillene var gjennomsnittlige fps-spill med WW2 kun som kulisser. Derfor håpet jeg at BiA skulle bli et realistisk skytespill fra denne perioden, som faktisk kunne gi meg følelsen av å være i krig.

Nå får jeg riktignok ikke spillet før i morgen, men etter den litt varierende responsen ser jeg ikke like mye frem til det. Men jeg har likevel fortsatt et håp om at det er bedre enn tidligere WW2 skytespill, for det trenger vi.

Og en siste ting, hvorfor henger alle seg opp i grafikken? Utifra screenshots og videoer ser den absolutt godkjent ut. Riktignok langtfra det beste på markedet, men det ser ut til at den tjener sitt formål bra.

Og der har vi en som endelig skjønner det :thumbup: Det er egntlig vel og bra at du har dempet dine forventninger til spillet, for her er det såpass mange som har blitt skuffet nettop pga skyhøge forventinger, det er i allefall det eg har fått intrykket av..sett i gang og spill spillet grundig før du uttaler deg om det, og report back here :thumbup:

Lenke til kommentar
yup- har fulgt med den selv fra post 1.. postet forresten en link til den jeg også 1-2 sider tilbake ;)

jess, det var deg eg siktet til, men skader vel ikkje å poste den en gang til siden debatten her raser fort fremover :thumbup: Kan bli morro å se ka fyren greier å få til :yes:

Lenke til kommentar

Synes BIA var et meget bra spill. Spilt både Xbox og PC versjonen.

Grafikken på begge versjonene var svært bra synes jeg, det var absolutt ikke noe dårlig grafikk her slik noen skal ha det til.

Realismen er vel kanskje så som så, det er tross alt _nesten_ turnbased kan det virke som noen ganger, men etter å ha spilt Full Spectrum Warrior er BIA et mye bedre spill. At de har fått inn litt historie og bra stemmer er også et pluss, oppdragene er også helt ok.

Alt i alt synes jeg spillet innfridde til mine forhåpninger, det tok gameplayet fra Full Spectrum Warrior, la til FPS og litt ww2 historie.

Lenke til kommentar
yup- har fulgt med den selv fra post 1.. postet forresten en link til den jeg også 1-2 sider tilbake  ;)

jess, det var deg eg siktet til, men skader vel ikkje å poste den en gang til siden debatten her raser fort fremover :thumbup: Kan bli morro å se ka fyren greier å få til :yes:

mhm.. gleder meg.. har fått til 5.1 selv da... bare gjøre som de skrev :p men har bare et lite prob at jeg ikke alti klarer å høre hva baker sier.... sikekrt en bug.. håper han klarer å fixe det :yes:

Lenke til kommentar
yup- har fulgt med den selv fra post 1.. postet forresten en link til den jeg også 1-2 sider tilbake  ;)

mhm.. gleder meg.. har fått til 5.1 selv da... bare gjøre som de skrev :p men har bare et lite prob at jeg ikke alti klarer å høre hva baker sier.... sikekrt en bug.. håper han klarer å fixe det :yes:

Ja eg leste om buggen på forumet, er mest intressert i den cpu eater tingern, håper han greier å få frem litt bedre FPS på de med ikkje fullt så bra maskiner :tease:

Lenke til kommentar
Sånn, nå har jeg gjennomført spillet på hard. :)

Og din totalkarakter er...?

BTW: Jeg holder på en eller annen plass utenfor Carentan, dag 6 (eller var det7? :hmm: )

Anyway, jeg skal nok gjøre spillet ferdig i dag, selv om at det er fryktelig vanskelig (og frustrerende) akkurat nå. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...