*Magnus* Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 *DOH* eg formaterte maskina i dag, og i god tro tenkte eg ikkje på at savegames låg i mine dokumenter....eg fløtta bare BIA mappa over på en enne HD eg, og så over til den nye formaterte. Må begynne fra børjan av.Ingen som ser seg villig til å sende sine savegames til meg, hard settings azzå. Eg var komt til 2.level der du har en flank gruppe og en supress gruppe. Du skal innta en by der det regner mortar i alle vinkler Noen som er snille? level 2 ? er jo ikke så mye å ta igjen da Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 *DOH* eg formaterte maskina i dag, og i god tro tenkte eg ikkje på at savegames låg i mine dokumenter....eg fløtta bare BIA mappa over på en enne HD eg, og så over til den nye formaterte. Må begynne fra børjan av.Ingen som ser seg villig til å sende sine savegames til meg, hard settings azzå. Eg var komt til 2.level der du har en flank gruppe og en supress gruppe. Du skal innta en by der det regner mortar i alle vinkler Noen som er snille? level 2 ? er jo ikke så mye å ta igjen da Tror nok bare du er trøtt. 2.(andre level azzå) der du har TO grupper, en supress og en flank gruppe LItt klarere nå da? Ikkje at det er så sinnsykt mye å ta igjen,men tenkte eg sku fortsette der eg slapp i går i natt.litt kjipt å begynne fra starten av igjen Men er vel bare til å begynne. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 *DOH* eg formaterte maskina i dag, og i god tro tenkte eg ikkje på at savegames låg i mine dokumenter....eg fløtta bare BIA mappa over på en enne HD eg, og så over til den nye formaterte. Må begynne fra børjan av.Ingen som ser seg villig til å sende sine savegames til meg, hard settings azzå. Eg var komt til 2.level der du har en flank gruppe og en supress gruppe. Du skal innta en by der det regner mortar i alle vinkler Noen som er snille? level 2 ? er jo ikke så mye å ta igjen da Tror nok bare du er trøtt. 2.(andre level azzå) der du har TO grupper, en supress og en flank gruppe LItt klarere nå da? Ikkje at det er så sinnsykt mye å ta igjen,men tenkte eg sku fortsette der eg slapp i går i natt.litt kjipt å begynne fra starten av igjen Men er vel bare til å begynne. ah slik ja.. trodde du mente liksom andre brettet..brettet du hoppet i (første på den snodige plassen vett) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 ja da hadde vi snakket om latskap azzå Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 spillet blir vansklig på day+6 da sliter man godt.. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 (endret) For dere (samt meg ) som savner surround i spillet osv, så er det en dude som lager sin egen patch som skal enable surround i menyen.. finner topicen her han er ferdig med den, men jobber med noe annet også.. kommer vell snart... har satt spillingen min på "hold" littegrann, så jeg kan spille den siste biten med 5.1 edit: å han fixer litt "CPU eating" slik at vi får flere fps Endret 19. mars 2005 av *Magnus* Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 en ting til som iriterer meg, det er auto reload, og når han reloader kan man ikke avbryte for å bytte våpen.. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 (endret) Noen andre som synes at det er å ta i når folk går og sier at det er tidenes beste spill? Jeg mener, det er jo bra - Veldig bra! Men jeg får liksom ikke følelsen av at det er så sinnsykt mye nytt (og jeg synes heller ikke spillet er utmerkende genialt i forhold til andre spill). Dessuten, hva synes dere om AI'en? Jeg synes den lever opp, men den overrasker ikke poitivt. Den er god, men det er ganger da en av lagkameratene dine (selv om du ordrer alle sammen til å sitte i dekning), bare står uti veien og blir meiet ned. Jeg må også nevne at jeg ikke synes bevegelsene og ansiktsuttrykkene til folk når de snakker er noe spesielt. Stemmen har innlevelse, men ikke selve figuren som står der, rett opp og ned. Men ellers, et flott spill. Bare synd at det blir frustrerende vanskelig av og til (spiller på "Difficult"). Men da er det jo godt å ha "Heal Then Reload" -funksjonen! EDIT: en ting til som iriterer meg, det er auto reload, og når han reloader kan man ikke avbryte for å bytte våpen. Auto Reload er, som default, av. (i allefall hos meg). Endret 19. mars 2005 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 19. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2005 Har heldigvis aldri benyttet meg av "Heal Reload" funksjonen. Synes den fjerner en del av realismen. Blir sikkert å benytte meg av den når det blir vanskelig. Bedre det enn å knekke tastaturet, selv om jeg er i mot funksjonen. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Har heldigvis aldri benyttet meg av "Heal Reload" funksjonen. Synes den fjerner en del av realismen. Blir sikkert å benytte meg av den når det blir vanskelig. Bedre det enn å knekke tastaturet, selv om jeg er i mot funksjonen. Du er i mot den funksjonen, men for at når folkene dine dør, så kommer de tilbake på neste brett? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 kan ikke fjerne autoreload, har i vertfall ikke funnet noe mulighet enda. ellers blir det SYK vansklig på hill 30, greide det faen meg ikke på hard, måtte ta på medium Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 kan ikke fjerne autoreload, har i vertfall ikke funnet noe mulighet enda. ellers blir det SYK vansklig på hill 30, greide det faen meg ikke på hard, måtte ta på medium Er en slags semi-reload. Når magasinet er tomt, så man trykke en gang til for å reloade. Lenke til kommentar
Radial Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 [iC' date=19/03/2005 : 16:32] Men da er det jo godt å ha "Heal Then Reload" -funksjonen! Hva slags funksjon er det da? For øvrig enig i det du sier om AI' en. Den er bra, men likevel hadde jeg forventet mer, særlig i forhold til lagkameratene som av og til har en litt irriterende Battlefield 1942 - atferd. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 (endret) [iC,19/03/2005 : 16:32] Men da er det jo godt å ha "Heal Then Reload" -funksjonen! Hva slags funksjon er det da? Si at du spiller et hvilket som helst brett på BiA. Du har mistet en mann, og du er selv skadet. Så kommer du til en plass hvor spillet lagres. Og et lite stykke videre dør du. Du prøver igjen og igjen, men du dør hele tiden like vel. Da kommer det opp et valg slik at du kan velge om du vil ha tilbake folka dine, fullt med ammo, og fullt health. Det er slik "Heal Then Reload"-funksjonen virker. EDIT: Noen andre som får lyst til å rive av hodet på utviklerne når dere spiller "løp-til-enden-av-en-Causeway-mens-spawnede-klone-tyskere-skyter-med-sniper-på-deg" -oppdraget? Det er jo klin umulig! Skulle nesten hatt lydopptak så skulle dere høre hvor "glad" jeg var. Og om jeg ikke kommer forbi dette (mongolide) oppdraget, så legges spillet i hylla... Nei, i søpla! Endret 19. mars 2005 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 hehe, frustrasjon er ikkje lett nei.Eg lar det heller gå ut over databordet, som forøvrig eg kbekt på begge sider Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 hehe, frustrasjon er ikkje lett nei.Eg lar det heller gå ut over databordet, som forøvrig eg kbekt på begge sider Jeg lar det gå utover skapet. Forbanna eik, bare handa som får merker. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 husker det brettet, er det nestværste, det værte er siste brett, men dette brette er også et helvete, var bare flaks at jeg greide det etter 20 forskjøk Lenke til kommentar
Radial Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 [iC' date=19/03/2005 : 21:49] Det er slik "Heal Then Reload"-funksjonen virker. Aha. Trodde en stund dette var noe cheat/bug greier forbundet med reload.. altså "reload" som når du ladder gunner'n Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 (endret) har dere noen favoritter ? jeg digger pvt. garnett.. synes han er dritkul.. vet ikke hvorfor men.. ble liksom en favorittt fra første stund.. har dere noen ? edit: leif Endret 19. mars 2005 av *Magnus* Lenke til kommentar
Campari Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Hvordan er spillet i forhold til MoH og CoD? Likner det i stilen, eller er spillet realistisk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå