Gå til innhold

Brothers in Arms er "Gold" med lanseringsdato.

Anbefalte innlegg

en ting som hadde vært übert, ville være om i en expantion at de tok for seg en gruppe briter fra 1 airborne, eller noe slikt,

har ikke vært noe spill som har tatt for seg det,

og COD tells ikke...

hadde vært fett om de tok utgangs punkt i en ekte gruppe soldater fra 1 airborne under market garden, da britene ble stranded i arnheim i 9 dager..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg får en Connection error når jeg prøver å logge meg in ... er UBI.com nede ?

edit: var Fw'en min som blokkerte det -- fixet nå ;)

MP biten var ikke SÅ bra som jeg hadde forventet.. men selveste spillet er KONGE IMO :yes:

Endret av *Magnus*
Lenke til kommentar
Må bare få sagt det en gang til, til de som får det i dag, dette er bare heilt fantastisk, men spill for all del på hard!! Noe som gjikk veldig inn på meg i går mens eg spilte; Eg og mine 3 menn satt pinned down bak en trerot mens enn tysk MG soldat holdt oss nede, samtidig som noen infanterister prøvde å flanke oss.Eg la noen salver ned på mg for å at vi sku få en sjangse for å slippe unnna, eg snudde meg etterpå og så på mine menn. MAn kunne tydlig se på ansiktet deres at de var livredde,de hold seg på hodet reagerte på jord/støv i trynet ettersom skudda flerret rundt oss. Fikk en skikkelig varm og urolig følesle inni meg når eg såg dette :cry: Inhet annet spill ahr greid dette på meg azz :)

Dette høyrest kjempebra ut :love:

Lenke til kommentar
Må bare få sagt det en gang til, til de som får det i dag, dette er bare heilt fantastisk, men spill for all del på hard!! Noe som gjikk veldig inn på meg i går mens eg spilte; Eg og mine 3 menn satt pinned down bak en trerot mens enn tysk MG soldat holdt oss nede, samtidig som noen infanterister prøvde å flanke oss.Eg  la noen salver ned på mg for å  at vi sku få en sjangse for å slippe unnna, eg snudde meg etterpå og så på mine menn. MAn kunne tydlig se på ansiktet deres at de var livredde,de hold seg på hodet reagerte på jord/støv i trynet ettersom skudda flerret rundt oss. Fikk en skikkelig varm og urolig følesle inni meg når eg såg dette :cry:  Inhet annet spill ahr greid dette på meg azz :)

Dette høyrest kjempebra ut :love:

helt enig der ja mala..

jeg sier bare det samme! SPILL PÅ HARD!!! UTEN sikte!

edit: leif

Endret av *Magnus*
Lenke til kommentar
[iC' date=17/03/2005 : 22:28]
Hvilken nedtur. DVD`en jeg mottok fra CDon er ripefri, men fungerer ikke.

Haha! (ikke for å være frekk eller for å irritere)

Og så akurat deg da! Av alle i hele verden så må vel du være den som har sett mest frem til det!

Håper bare at det ikke er noen feil med leveransen, da jeg selv har bestilt spillet derifra. :cry: (de har baila meg en gang før, gjør de det igjen blir det baluba!)

BTW: ^Thomas^: Du sa "Nok en velfortjent 10/10" i denne tråden en gang.

Dette synes jeg er feil.

Egentlig skulel den 10/10 karakteren bare være for pynt, og aldri brukes!

Fordi når et spill får 10/10 skal det jo bety at spillet er PERFEKTALLE punkter!

Det skal ikke finnes noen grafikk, AI, historie, fysikk, musikk, innlevelse, varighet, eller noe annet som er bedre da!

Så langt har HL2, GTA: San Andreas, Halo 2, Brothers In Arms (++), fått topp karakterer over alt.

Og INGEN av disse er perfekte på alle stadier!

Hva skjer den dagen når det kommer et perfekt spill? Skal det få 12/10?

Synes anmeldere bør begynne å forstå dette. :hmm:

ok så man skal aldri få 6er på skolen da? selvfølgelig må de aller beste spillene få 10\10.

Lenke til kommentar
Og "in game" med disse innstillingene så får jeg denne "fantastiske" fpsn.. :roll:

Og jeg er ikke "in battle" engang

Har akkurat oppdatert til ATi's 5.3

jeg har amd 64 3200+ S939, 1024MB DDR 3200 OCZ, XFX 6600GT AGP, Win XP Pro SP2, 71.90 WHQL gfx drivere.

får veldig akseptabel fps, føles som jeg ligger over 30 hvertfall. sannsynligvis 40-60. hva er kommandoen for å se fps i unreal engine som dette er bygd på ?

Lenke til kommentar

Var på Brothers in Arms-event på Spiderman i Kirkegata i dag jeg... :yes:

Fikk prøve spillet på xbox og ps2 og spillet virket veldig bra. ;)

Men jeg må bare si at grafikken på xbox var mye bedre enn på ps2.. det kan ha vært kvaliteten på de forskjellige tvene (vet ikke jeg) men likevel.. anbefaler alle til å kjøpe det! :thumbup:

mvh julian

Lenke til kommentar
Men jeg må bare si at grafikken på xbox var mye bedre enn på ps2.. det kan ha vært kvaliteten på de forskjellige tvene (vet ikke jeg) men likevel.. anbefaler alle til å kjøpe det! :thumbup:

mvh julian

trur nok heller at det er fordi grafikken er betre på x-box.

Lenke til kommentar
[iC,17/03/2005 : 22:28]
Hvilken nedtur. DVD`en jeg mottok fra CDon er ripefri, men fungerer ikke.

Haha! (ikke for å være frekk eller for å irritere)

Og så akurat deg da! Av alle i hele verden så må vel du være den som har sett mest frem til det!

Håper bare at det ikke er noen feil med leveransen, da jeg selv har bestilt spillet derifra. :cry: (de har baila meg en gang før, gjør de det igjen blir det baluba!)

BTW: ^Thomas^: Du sa "Nok en velfortjent 10/10" i denne tråden en gang.

Dette synes jeg er feil.

Egentlig skulel den 10/10 karakteren bare være for pynt, og aldri brukes!

Fordi når et spill får 10/10 skal det jo bety at spillet er PERFEKTALLE punkter!

Det skal ikke finnes noen grafikk, AI, historie, fysikk, musikk, innlevelse, varighet, eller noe annet som er bedre da!

Så langt har HL2, GTA: San Andreas, Halo 2, Brothers In Arms (++), fått topp karakterer over alt.

Og INGEN av disse er perfekte på alle stadier!

Hva skjer den dagen når det kommer et perfekt spill? Skal det få 12/10?

Synes anmeldere bør begynne å forstå dette. :hmm:

ok så man skal aldri få 6er på skolen da? selvfølgelig må de aller beste spillene få 10\10.

Dette med 6'er på skolen og 10'er i spill kan ikke sammelignes.

Lenke til kommentar

Selvfølgelig kan et spill få 10/10. Så lenge vi ikke bruker en prosentskala, synes jeg det er helt greit. Ingen spill er perfekte, men mange er ikke langt ifra.

Uansett, skal kjøpe BiA på mandag og bør jeg glede meg? Har så enorme forventninger, så jeg kan veldig fort bli skuffa. Her er ihvertfall de kriteriene jeg håper BiA klarer å fylle:

*Meget god AI

*Realisme

*Ekte krigsstemning

Altså de kriteriene spill som CoD og MoH ikke har klart å fylle.

Lenke til kommentar

har funnet et par ting jeg syns de kan gjøre noe med.

1. man kan ikke legge seg ned, hadde vert veldig greit om man kunne det, for å så gi mer nøyaktig ild.

2. tysker Ai er litt for god, er flere ganger de ikke skal kunne se meg men du gjør det, er liksom: ser du dem ser de deg, selv om de er 100 meter borte og med ryggen mot deg,

Endret av gunfreak19
Lenke til kommentar
2. tysker Ai er litt for god, er flere ganger de ikke skal kunne se meg men du gjør det, er liksom: ser du dem ser de deg, selv om de er 100 meter borte og med ryggen mot deg,

dette syns eg rett og slett er dårleg. hadde ikkje trudd at BiA skulle ha ai som jukser på denne måten.

[iC,18/03/2005 : 21:11][bla bla bla om eit spel fortjener karakteren 10/10]

og der trur eg vi slutter av den diskusjonen. vil heller anbefale dykk å lese artikkelen Det perfekte spill (som nevnt tidlegare) og ta del i diskusjonen rundt artikkelen

Lenke til kommentar

Nå begynner jeg å bli temmelig lei og irritert. Helt utrolig hvor godt de tyske soldatene skyter. De kan stå med ryggen til meg, snu seg og skyte (og treffe) på et tidels sekund. Når man f.eks skyter over murer så er det som om de bruker aimbot og bare venter på at du skal stikke huet over.

Grossalt vanskelige brett etterhvert. Er ved Carentan nå, og må si at det begynner å bli litt for vanskelig i grunn. Har slitt to timer med å komme meg inn i fabrikken, og når først det blei gjort så var det utrolige mange fiender der og. Veldig trangt om plassen der, og når tyskerne kan treffe ei flue som akkurat kommer rundt hjørnet, så sier det seg selv at jeg sliter litt. Ser ut som jeg hopper over det brettet jeg er på nå. Hater å bruke cheats, men dette blir litt for hardt.

AI'en på dine egne soldater er ikke noe å klage på. Savner en knapp hvor man kan velge "offense" eller "defense". Veldig greit med mtp på "tillokking" av tanks, eller det motsatte.

Brettene svinger veldig i underholdning og vanskelighetsgrad. Enkelte klarer jeg på en halvtime, mens andre har jeg brukt 2 timer, og er enda ikke ferdig. Skulle gjerne ha vært litt flere savepoints på brettene. ellers liker jeg at det ikke finnes noen quicksave-funksjon. Dette gjør spillet mer underholdende og langvarig. Det gjelder dog å finne balansen.

Endret av tjalla
Lenke til kommentar

har funnet 2 bugs hittil..

-Når du går på MG på en tanks er får du bare skyte fra 3rd view.. (bug?)

-Hvis du er på en MG, så går i overview tingen, så tilbake, så er du i 3rd view å ikke 1st view..

det er 2 bgs jeg har funnet hittil ;)

Lenke til kommentar

-Hvis du er på en MG, så går i overview tingen, så tilbake, så er du i 3rd view å ikke 1st view..

det er 2 bgs jeg har funnet hittil ;)

Angående mg på tanks. Hvis du sikter på vanlig måte, så skal du få fram "iron sight'en" til mg'en ;)

Lenke til kommentar

det er 2 bgs jeg har funnet hittil  ;)

Angående mg på tanks. Hvis du sikter på vanlig måte, så skal du få fram "iron sight'en" til mg'en ;)

Høyre musknapp?? DOOH!! testet ikke det LOL

Lenke til kommentar

*DOH* eg formaterte maskina i dag, og i god tro tenkte eg ikkje på at savegames låg i mine dokumenter....eg fløtta bare BIA mappa over på en enne HD eg, og så over til den nye formaterte. Må begynne fra børjan av.Ingen som ser seg villig til å sende sine savegames til meg, hard settings azzå. Eg var komt til 2.level der du har en flank gruppe og en supress gruppe. Du skal innta en by der det regner mortar i alle vinkler :cool:

Noen som er snille?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...