Gå til innhold

Brothers in Arms er "Gold" med lanseringsdato.

Anbefalte innlegg

AIen er ikke like god som forventet, men den funker bra. Ellers er det en del grafiske bugs (Legget sitter fast i crouch når han skal gå m.m.)

Dette er jo patchbart...

Spillet har ikke levert varene enda, føler jeg. Men jeg hadde veldig store forhåpninger til dette spillet, og det blir helt sikkert bedre lenger uti.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
[iC' date=17/03/2005 : 22:01]
Ærlig talt. Hvis du leter etter det "perfekte" spill, må du nok dessverre lete forgjeves.

Nettopp! Derfor mener jeg at 10/10-karakteren ikke skal brukes.

Syns forøvrig at 100% skala gjør jobben bedre eg azzå :yes: Blir litt letter å se forskjeller mellom spil, det tror eg mange er enig i, eller?

Lenke til kommentar
[iC,17/03/2005 : 22:01]
Ærlig talt. Hvis du leter etter det "perfekte" spill, må du nok dessverre lete forgjeves.

Nettopp! Derfor mener jeg at 10/10-karakteren ikke skal brukes.

Syns forøvrig at 100% skala gjør jobben bedre eg azzå :yes: Blir litt letter å se forskjeller mellom spil, det tror eg mange er enig i, eller?

Samme for meg om det brukes 10/10 eller 100%.

Men om det skulle være en %-karakter, skuklle heller ikke 100%-karakteren brukes, etter min mening.

EDIT: I dag. I dag. I dag. I DAAAAAAAAAAAAAAAG!

I dag skal jeg få spille BiA(tch)! :dribble:

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

Må bare få sagt det en gang til, til de som får det i dag, dette er bare heilt fantastisk, men spill for all del på hard!! Noe som gjikk veldig inn på meg i går mens eg spilte; Eg og mine 3 menn satt pinned down bak en trerot mens enn tysk MG soldat holdt oss nede, samtidig som noen infanterister prøvde å flanke oss.Eg la noen salver ned på mg for å at vi sku få en sjangse for å slippe unnna, eg snudde meg etterpå og så på mine menn. MAn kunne tydlig se på ansiktet deres at de var livredde,de hold seg på hodet reagerte på jord/støv i trynet ettersom skudda flerret rundt oss. Fikk en skikkelig varm og urolig følesle inni meg når eg såg dette :cry: Inhet annet spill ahr greid dette på meg azz :)

Lenke til kommentar

Off-topic:

En 100% skala er MYE bedre enn en 10 ponengs skala, spesielt hvis man bare går på hele tall. Med dette sagt finnes det ingen 10/10 eller 100% spill. Ingen spill burde noen gang få denne scoren. Den enkle grunnen til dette er at det ALLTID vil finnes feil i et spill og forskjellige personer vil oppfatte samme spill forskjellig. Samt spillanmeldere er ikke de mest upartiske som finnes. En god anmeldesle burde bestått av minst 3 enkeltindivider som spilte spillet hver for seg, deretter hadde en pause fra spillet i en ukes tid (slik at alle inntrykkene fikk samlet seg) og så kom sammen og diskuterte seg fram til en karakter 0-100%. Men hvem gidder dette :p .

On-topic:

La oss ikke ødelegge for stakkars Radial. Jeg var i samme situasjon ved WoW releasen, det var IKKE gøy.

Men for all del Radial, gled deg!! Og fartsgrenser på vei hjem gjelder ikke, heller ikke rødt lys. I dag er disse veiledende ;)

Lenke til kommentar
Ok.. det er altså fortsatt mange timer igjen på jobben før jeg kan få spilt, så jeg vil ha meg frabedt noen flere slike stemingsskapene beskrivelser. Takk.

;)

Sorry, men måtte få utrløp for mine spasmer!! :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...