Mala Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 (endret) "Mala" åssen kjører du spillet på din PC? Da tenker jeg på innstillinger du bruker og antall FPS du får? kjører i 1024x768, medium på grass og decals,high detail textures,ingen AA, 2x AF. FPS er bra, men til tider litt vel choppy, spezz i områder med mye trær og gress, vatn etc. Men så har eg ikkje formatert maskina på mi på en laang stund, er så mye shit innpå her som slower ned sytemet azz.ska formatere alt i morra:D se om eg for tyne ut litt FPS Har dere lagt merke til en bug i spillet, etter du har stilt på arge kontrast og gamma, så skifter spillet disse instillingene tilbake til default under loading av mission.Men om du går inn på video settings, så blir det slik du har satt instillingene til? dette skjer i hvertfall hos meg, og er litt irr Endret 17. mars 2005 av Mala Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Og "in game" med disse innstillingene så får jeg denne "fantastiske" fpsn.. Og jeg er ikke "in battle" engang Har akkurat oppdatert til ATi's 5.3 har Gearbox fetish på å lage røttne motorer eller ? Halo PC gikk ikke akkurat imonerende det heller Hehe, tro det eller ei, Halo på PC har faktisk mye bedre grafikk enn Halo 2 på Xbox! (men det er jo fordi at Xbox er så gammel og skrøpelig at det ikek går an å tyne noe mer ut av den) Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 har ikke spesielt store specs jeg, men kjører fint med 1200X1024 high på alt, utenom skygger som er på blob. uten AA. ligger på 35-70 fps Lenke til kommentar
ttt Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Det kom for 15 dager siden i USA, så spillet er lansert. det er vel 15.3 det kom i US of A ? står det på bl.a.. Tothegame. det er da warezen kom ut og så det tyder på det. xbox versjonen kom den 1. mars i usa. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Det kom for 15 dager siden i USA, så spillet er lansert. det er vel 15.3 det kom i US of A ? står det på bl.a.. Tothegame. det er da warezen kom ut og så det tyder på det. xbox versjonen kom den 1. mars i usa. bare fikk inntrykk av at han snakket om PC versjonen Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Ubisoft har utalt seg at det kjem ein oppfølgar av Brothers In Arms. Foreløpig i 3. kvartal av deiras finansår 05-06. Viss eg har forstått rett. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Ubisoft har utalt seg at det kjem ein oppfølgar av Brothers In Arms. Foreløpig i 3. kvartal av deiras finansår 05-06. Viss eg har forstått rett. Blir vel Battle of the bulge det vel? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 håper det blir litt fra Market Garden også Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 What? Jaja demoen kjem nok etter spillet er lansert til pc altså i morgon, hehe. Men det grå rykter om at den kjem om 2 til 3 veker i skrivande stund. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2005 Hvilken nedtur. DVD`en jeg mottok fra CDon er ripefri, men fungerer ikke. Lenke til kommentar
Dandar Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Hører at AI`en ikke lever opp til forventningene. Da må jeg bare få le... :!: Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Hvilken nedtur. DVD`en jeg mottok fra CDon er ripefri, men fungerer ikke. NEI!!!! har du en annen DvD rom i huset?? kan vere at DVD`en din ikkje vil lese plata? har skjed me min rom noen ganger. Damned, føler med deg Lenke til kommentar
Anders89 Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Hører at AI`en ikke lever opp til forventningene. Da må jeg bare få le... :!: jepp de kan ikke treffe en låvevegg på 5 meter Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2005 I følge mange omtaler er spillets AI glimrende! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Hører at AI`en ikke lever opp til forventningene. Da må jeg bare få le... :!: Sålangt så må eg si at AI leverer akkuart som forventet Og til tide overasker den meget påositivt også!" I starten av spillet er det litt lit pga, man møter på Fresh tyske infanterister, men etterhvert som man møter på mer trente soldater vil det ta seg opp;) Og til folket, anbefaler å spille på hard!! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 (endret) Hører at AI`en ikke lever opp til forventningene. Da må jeg bare få le... :!: jepp de kan ikke treffe en låvevegg på 5 meter Det kan man selv til tider lett prestere å gjøre å ikkje treffe azzå, genialt tweaket aim system med realistisk aim ferdigheter, og en stressfaktor på max!! Endret 17. mars 2005 av Mala Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Hvilken nedtur. DVD`en jeg mottok fra CDon er ripefri, men fungerer ikke. Haha! (ikke for å være frekk eller for å irritere) Og så akurat deg da! Av alle i hele verden så må vel du være den som har sett mest frem til det! Håper bare at det ikke er noen feil med leveransen, da jeg selv har bestilt spillet derifra. (de har baila meg en gang før, gjør de det igjen blir det baluba!) BTW: ^Thomas^: Du sa "Nok en velfortjent 10/10" i denne tråden en gang. Dette synes jeg er feil. Egentlig skulel den 10/10 karakteren bare være for pynt, og aldri brukes! Fordi når et spill får 10/10 skal det jo bety at spillet er PERFEKT på ALLE punkter! Det skal ikke finnes noen grafikk, AI, historie, fysikk, musikk, innlevelse, varighet, eller noe annet som er bedre da! Så langt har HL2, GTA: San Andreas, Halo 2, Brothers In Arms (++), fått topp karakterer over alt. Og INGEN av disse er perfekte på alle stadier! Hva skjer den dagen når det kommer et perfekt spill? Skal det få 12/10? Synes anmeldere bør begynne å forstå dette. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 [iC' date=17/03/2005 : 22:28] Hvilken nedtur. DVD`en jeg mottok fra CDon er ripefri, men fungerer ikke. Haha! (ikke for å være frekk eller for å irritere) Og så akurat deg da! Av alle i hele verden så må vel du være den som har sett mest frem til det! Håper bare at det ikke er noen feil med leveransen, da jeg selv har bestilt spillet derifra. (de har baila meg en gang før, gjør de det igjen blir det baluba!) BTW: ^Thomas^: Du sa "Nok en velfortjent 10/10" i denne tråden en gang. Dette synes jeg er feil. Egentlig skulel den 10/10 karakteren bare være for pynt, og aldri brukes! Fordi når et spill får 10/10 skal det jo bety at spillet er PERFEKT på ALLE punkter! Det skal ikke finnes noen grafikk, AI, historie, fysikk, musikk, innlevelse, varighet, eller noe annet som er bedre da! Så langt har HL2, GTA: San Andreas, Halo 2, Brothers In Arms (++), fått topp karakterer over alt. Og INGEN av disse er perfekte på alle stadier! Hva skjer den dagen når det kommer et perfekt spill? Skal det få 12/10? Synes anmeldere bør begynne å forstå dette. du har lest omtalen til gamer om "perfekte spill" ser jeg Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 håper det blir litt fra Market Garden også Den kjente operasjonen som "feilet" på alle stadier for begge sider. Det kan bli spennende å se hvordan de takler det. Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Altså : Broren min har 2,4 Intel 512 RDR ram og 9700 pro.. Og han har bedre fps enn det jeg har.. Er det noe gærnt med pcn min? ødelegger norton f.eks alt sammen? er det småting som hindrer alt som heter fps ? Nekter å spille spillet på 800 * 600 med low på alt for å få en spillbar fps assa !!! ikke pokker.. !! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå