Gå til innhold

Brothers in Arms er "Gold" med lanseringsdato.

Anbefalte innlegg

Det var det jeg fryktet at spille ville kreve en del av PC`en. Men det forundrer meg litt at det er så lav FPS hos deg.  I følge sigen din skulle du klare det glatt i 1280x1204. Kan hende du må oppdatere til 5.3 drivere eller? Skru av AF da til det må du nok ha et X800XT PE/x850XT PE

Jeg kan jo prøve å skru av AF og laste ned de nyeste ATi driverne..

BTw : skjønte ikke helt det greiene med Team commando.. Er dette noe som er viktig å bruke i gamet? Synes også det var vansklig å aime, litt rar følelse..

Viktig? det er det som ER spillet :tease: Har du sett på Tutorial`en? Laget ditt er veldig nyttig, og du kan finne mange løsninger på fiendtlig kontakt! det er jo heller ingen utfordring å skjønne :roll: Men litt uvant i starten er det.

Ett tips om du syns det er vanskelig å aime; du kan slå på corshair i options.Eg spiller med det av fordi eg vil ha en mest mulig autentisk opplevelse :thumbup: og så for eg for guds skyld håpe du har brukt Iron sight?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det var det jeg fryktet at spille ville kreve en del av PC`en. Men det forundrer meg litt at det er så lav FPS hos deg.  I følge sigen din skulle du klare det glatt i 1280x1204. Kan hende du må oppdatere til 5.3 drivere eller? Skru av AF da til det må du nok ha et X800XT PE/x850XT PE

Jeg kan jo prøve å skru av AF og laste ned de nyeste ATi driverne..

BTw : skjønte ikke helt det greiene med Team commando.. Er dette noe som er viktig å bruke i gamet? Synes også det var vansklig å aime, litt rar følelse..

Viktig? det er det som ER spillet :tease: Har du sett på Tutorial`en? Laget ditt er veldig nyttig, og du kan finne mange løsninger på fiendtlig kontakt! det er jo heller ingen utfordring å skjønne :roll: Men litt uvant i starten er det.

Ett tips om du syns det er vanskelig å aime; du kan slå på corshair i options.Eg spiller med det av fordi eg vil ha en mest mulig autentisk opplevelse :thumbup: og så for eg for guds skyld håpe du har brukt Iron sight?

Spillet er ikke det største problemet her.. Det er fpsn..

Legger ved noen bilder som kan gi dere samtykke i mitt sorg og raseri..

:roll:

post-184-1111070674_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Den største skuffen med spillet er lengden. Har spilt det nå siden i går. Og vips er det over. Kan ikke fatte at det var over så fort...

Den tiden kan fort tilsi 10-15 timer, og det er jo normalt for et spill. Spillet kom i postkassa mi i dag, og installerer nå. ;)

Lenke til kommentar
Ja, ekstremt. ;)

Hadde ingen forventinger til spillet, men der i mot metallboksen. :roll:

Man skal aldri snakke stygt om Tinnboksen.

Men det var forøvrig ikke så veldig mye snacks som fulgte med. Boksen en liten "bok" en DVD og noe musikk. Men den var da gratis... ;)

EDIT: Ja og noen bilder (papp).

Endret av Odland81
Lenke til kommentar
Selvfølgelig skal jeg på fjellet nå til påsken og får muligens ikke prøvd det

Å GRUSOMME SKJEBNE!!

:cry:

eg og reiser vekk i påsken (besøke bestemora mi), så det blir nok ikkje noko BiA på meg heller på ei stund. :(

men vi har da noko å glede oss til når vi kjem heim.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...