Hr. Jenssen Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 bare så dere vet spillet er UTE var innom min lokale spill shappe(narvesen multimedia) og de solgte den, så nå driver jeg å installerer. Øhm, da kan du faktisk rapportere det til politiet, og sjansen er stor for at du får en liten "finnelønn". Butikker i Norge har ikke lov til å selge PS2- og PC-versjonen av spilelt før i morgen. Basta. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2005 For å være ærlig tror jeg ikke det blir den store reaksjonen. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Litt snodig at dette spillet er "warez'et" allerede før det går Gold.At noen på innsida av utvikleren kan skyte sitt eget firma så kolossalt i foten liksom. Hysj hysj versjonen kom jo ut samme dag som det var i butikkene i USA er vel ikke før det er gold da ?? og heller ikke lekket fra innen firmaet. men derimot så er det ofte noen fra trykkefabrikkene som lekker det. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 noen som vet hvor mange brett det er på spillet ? håper det er MANGE!! å ikke så lite at man går igjennom det på et par timer .... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 (endret) Installerer spillet nå EDIT: Kan ikkje huske at DVD rom`en gjikk så rolig :!: null lyd jo hehehe! Endret 17. mars 2005 av Mala Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2005 I følge omtalene skal spillet ta mellom 15-20 timer å klare ut, så det er betydelig større enn Call of Duty. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 I følge omtalene skal spillet ta mellom 15-20 timer å klare ut, så det er betydelig større enn Call of Duty. lets hope so.. lets hope they have met the über gamers Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2005 Skal spille igjennom det på "hard", så det blir nok å ta sin tid. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Skal spille igjennom det på "hard", så det blir nok å ta sin tid. seff på hard Lenke til kommentar
Averon Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 (endret) [iC,17/03/2005 : 00:37]Jeg (og mange andre) nøler mye med å hjelpe folk som har warez, og når det ikke er sikekrt om spillet skal skaffes originalt og LOVLIG. Jeg er helt enig med deg der. Håper det funker orginalt. EDIT: Jeg gleder meg noe sykt til å prøve det Endret 17. mars 2005 av _Astron_ Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 men viss derre ser på den linken thomas ga, står det jo at spillet er langsert.. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2005 Det kom for 15 dager siden i USA, så spillet er lansert. Lenke til kommentar
Averon Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Vet ikke om jeg tør å spille på hard. Mange anmeldelser anntyder at spillet kan være frustrerende vanskelig av og til. Får se. Noen som vet om det går an å stille på vanskelighetsgraden underveis i spillet? Det hadde vært en fordel dersom det viser seg å bli for vanskelig. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Vet ikke om jeg tør å spille på hard. Mange anmeldelser anntyder at spillet kan være frustrerende vanskelig av og til. Får se. Noen som vet om det går an å stille på vanskelighetsgraden underveis i spillet? Det hadde vært en fordel dersom det viser seg å bli for vanskelig. Hihi.. er på et brett hvor det er litt vanskelig (spiller på hard), men samtidig; det blir ALTFOR lett på "normal". Ta deg tid, og gleden over å klare et brett blir større enn når man klarer det på første forsøk. Lenke til kommentar
Averon Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 ...men samtidig; det blir ALTFOR lett på "normal". Ta deg tid, og gleden over å klare et brett blir større enn når man klarer det på første forsøk. Jepp enig med deg der, men det er også kjedelig å sitte bom fast i evigheter. Men hvis det er som du sier må jeg nok gi "hard" en sjanse Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 spiller på hard og har kommet til et brett der jeg skal sprenge påler som står i en åker så gilders kan lande. Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 (endret) syntes spillet krevde en del av pcn min.. Trodde da jeg kunne spille det flytende på 1024 * 768 med medium på et par ting og high på et par andre ting + litt AF (8 *) FPS ligger på 25-30 i snitt, og faller ned til 15 noen ganger.. Endret 17. mars 2005 av Kurt P Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 (endret) Nå har jeg prøvd ut litt spillet hos en kompis, riktignok til X-Box(skal ha det selv til PC i morgen) men må si meg at spillet har overrasket meg på mange måter. Har spilt gjennom 4 chapters og likte det jeg så. Var noen veldig fiffige komentarer fra tyskere, når du bomma på dem. Og ellers er lagkameratene dine ganske tøffe. Den komando ordningen der du gir ordre var meget enkel i bruk. Ganske greit å la laget ditt gjøre handy jobben mens du tar deg litt fri. Ble ganske overrasket da en av lagkameratene ikke klarte å treffe en tysker som gjemte seg bak en vogn så han kastet like greit en granat etter camperen. syntes spillet krevde en del av pcn min.. Trodde da jeg kunne spille det flytende på 1024 * 768 med medium på et par ting og high på et par andre ting + litt AF (8 *) FPS ligger på 25-30 i snitt, og faller ned til 15 noen ganger.. Det var det jeg fryktet at spille ville kreve en del av PC`en. Men det forundrer meg litt at det er så lav FPS hos deg. I følge sigen din skulle du klare det glatt i 1280x1204. Kan hende du må oppdatere til 5.3 drivere eller? Skru av AF da til det må du nok ha et X800XT PE/x850XT PE Endret 17. mars 2005 av Wooho Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Har testet dette i noen timer no, på hard that is. Eg har bare en ting å si--> Dette er det spillet eg har ventet på, og det er så utrolig morro å kunne ha så god/enkel kontroll på ALT!! Teammatesa oppfører seg konge! Noe eg har gledet meg til når det gjelder dette spillet et dette me situational AI, og den funker som smør på kniv! Eg ba ene fyren min å dekke meg, så hørte eg en av tyskerne skrek ut noe som; Amerikaneren prøve å flanke oss. Da eg omsider kom meg forbi og var klar til å slå til; så komme det faen meg en tysker på motsatt side, i perfect flanke posisjon på meg. Han gjorde det samme som eg gjorde mot de Situational AI rocks big time Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 (endret) Det var det jeg fryktet at spille ville kreve en del av PC`en. Men det forundrer meg litt at det er så lav FPS hos deg. I følge sigen din skulle du klare det glatt i 1280x1204. Kan hende du må oppdatere til 5.3 drivere eller? Skru av AF da til det må du nok ha et X800XT PE/x850XT PE Jeg kan jo prøve å skru av AF og laste ned de nyeste ATi driverne.. BTw : skjønte ikke helt det greiene med Team commando.. Er dette noe som er viktig å bruke i gamet? Synes også det var vansklig å aime, litt rar følelse.. Endret 17. mars 2005 av Kurt P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå