Gå til innhold

Whitebox CL 50 Vifte problem

CaSh

Anbefalte innlegg

Hei. En dag jeg satt foran pcen begynte plutselig viften å lage SKIKKELIG støy. Akkurat samme støy som en kabinett vifte på en stasjonær pc gjør. Den ellers så muse stille pcen er ikke lengre stille. Er det noen som vet hva som har skjedd? Er viften blitt ødelagt. Jeg liker absolutt ikke den suse lyden viften lager, og er virkelig redd for at noe kan ha skjedd. Jeg er litt manisk og tar backup av alt mulig nå, for er så redd for at pcen krasjer og at jeg mister all viktig data som jeg har. Jeg har prøvd å sende mail til whitebox, men de har ikke svart meg enda.

Tenkte jeg kunne prøve her. Håper noen kan hjelpe.

En ting jeg gjerne vil si. Som sikkert de fleste vet, viften går kun når det er høy cpu, ellers er pcen helt stille.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Viften begynner sikkert bare å bli litt gammel og ødelagt, tviler på at det er noe sjans for at du mister viktig data på maskina, siden den er lagra på harddisken. Du kan prøve å åpne pc'en og ta av den klisterlappen som er på vifta og dryppe et par dråper sy olje oppi

Lenke til kommentar
Hei. En dag jeg satt foran pcen begynte plutselig viften å lage SKIKKELIG støy. Akkurat samme støy som en kabinett vifte på en stasjonær pc gjør. Den ellers så muse stille pcen er ikke lengre stille. Er det noen som vet hva som har skjedd? Er viften blitt ødelagt. Jeg liker absolutt ikke den suse lyden viften lager, og er virkelig redd for at noe kan ha skjedd. Jeg er litt manisk og tar backup av alt mulig nå, for er så redd for at pcen krasjer og at jeg mister all viktig data som jeg har. Jeg har prøvd å sende mail til whitebox, men de har ikke svart meg enda.

Tenkte jeg kunne prøve her. Håper noen kan hjelpe.

En ting jeg gjerne vil si. Som sikkert de fleste vet, viften går kun når det er høy cpu, ellers er pcen helt stille.

prøv å støvsug innsug og utblås fri for støv....det kan hjelpe!

Lenke til kommentar

Hm. Jeg har tenkt på det å kanskje ta en liten titt på det, men jeg har ikke helt turt å åpne pcen. Hvordan skal jeg åpne den? Bakfra eller forfra? Forfra blir vel å dra av den sorte greia, og keyboarden. Men tviler på at jeg får tilgang til noe vifte der

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...