Dragev Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Skjønner overhodet ingenting av det som skjer med harddisken min, og nå begynner det og bli skikkelig irriterendes. Jeg har en liten 19GB harddisk som har rundt 500 mb ledig plass igjen, men plutselig, uten noe som helst forvarsel begynner den og synke ned till 450MB, 400MB, 300MB osv uten at jeg gjør noe som helst, av og til stopper den ikke før den er nede i 50MB eller noe. Den pleier, etter og ha holdt på sånn en stund, plutselig sprette opp igjen til normalen. Har overhodet ingen clue på hva som skjer. Kan det være virus eller hva er det som skjer med disken min?? Tusen takk på forhånd. MVH Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Kan det være at du har lagt swap filen på denne disken? Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Høres riktig ut det, sidevekslingsfila som den heter på godt norsk er det at systemet ditt bruker harddisken å skrive på når rammen ikke strekker til. Min er f. eks på 1024 MB. Dermed burde man ikke fylle disken så full som det du har gjort hvis dette er systemdisken din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå