Gå til innhold

Autoslukk på Zen Tuch

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har kjøpt meg en slik en. Jeg lurer på om ikke autoslukk er ment til å slå seg av på de minuttene man setter den til. Slik at man kan legge seg med spilleren på. Og at den da vil F.eks slå seg av etter 5min? Tror ikke dette virker på min iallefall. Er dette et vanlig problem, eller er det noe spess jeg må gjøre for å få dette til? :blush:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Man holder altså spilleren igang ved å spole?

Bruk i denne sammenhengen er avspilling av musikk og all bruk av knapper og touchpad. Hvis autoslukk står på fem minutter, vil den slå seg av etter fem minutter hvis den ikke spiller musikk (dvs. står på pause eller at man har stoppet sangen helt (pause + frem/tilbake)) eller blir trykket på.

Lenke til kommentar

Så det du ønsket var altså en sleep funksjon.

På min iRiver kan jeg sette både sleep og auto av.

Ved sleep slår den seg automatisk av etter satt tid.

Ved auto av slår den seg av etter satt tid etter at det ikke lenger spilles noe musikk.

Vet ikke om det er mulig på Zen, men hvis jeg setter spilleren til å spille av filene i en mappe uten repeat, og auto av til 1 min,

da et minutt etter at siste sangen i mappa er spilt, slår den seg av.

En slags alternativ sleep funksjon.

Har en egen mappe med sanger til å sovne til :thumbup:

Lenke til kommentar
På min iRiver kan jeg sette både sleep og auto av.

Ved sleep slår den seg automatisk av etter satt tid.

Ved auto av slår den seg av etter satt tid etter at det ikke lenger spilles noe musikk.

Vet ikke om det er mulig på Zen, men hvis jeg setter spilleren til å spille av filene i en mappe uten repeat, og auto av til 1 min, da et minutt etter at siste sangen i mappa er spilt, slår den seg av.

Zen Touch kan ikke gjøre dette (sleep) direkte. Men det er mulig å emulere funksjonen på samme måte som du gjør, ved å lage en playlist, sette spillemodus til normal (slik at den stopper etter siste spor) og å ha autoslukk på fem minutter (det minste som går).

Endret av nerdVANNA
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...