hq333 Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 hei jeg har tenkt å kjøpe meg en mp3 spiller. Jeg har lett lenge etter den spilleren som passer mine behov, men har mislyktes. Det er en del spesielle ting jeg er ute etter: - 256-512mb (Helst 512) - Stilig design - sølv farge passer bra - Henges rundt halsen - Display med lys - Helst oppladbar batteri, men vanlig AAA-batteri med lang levetid (minst 10 timer) går å - Mulighet for å spole sangen framover til et bestemt del av sangen - God lyd .fint hvis lyden er så høy at hele bussen hører hva jeg har på - Maks pris 1200 kr - Trenger ikke radio eller lydopptak - USB tilkobling - Equalizer er ikke must !!!Ikke noe Ipod her!!! Jeg vet det jeg ønsker er vanskelig å finne eksakt, men finnes noen spillere i nærheten av dette??? Lenke til kommentar
joku Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 (endret) Ja det gjør det. Den jeg syns passer ganske bra til deg er Creative muvo TX. Den har: - 256mb minne - Lydopptaker - Ca 15 timers spille tid med AAA batteri - Display med lys - Equalizer - USB 2.0 tilkobling - Perfekt som thumbdrive - Så er den fin etter min mening Du treng heller ingen programvare på pc`en for å overføre musikk til spilleren. Det er bare å pluggen den i usb og bare kopiere over til spilleren. Veldig enkelt. Det koster heller ingenting. 595kr på elkjøp. Du finner den her. Viss du vil lese testen av den finner du den her. Det finnes også en 512mb versjon av den, men vet ikke hvor mye den koster. Endret 24. februar 2005 av joku Lenke til kommentar
nm Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Enox EMX-830 er litt dyrere, men er mye stiligere enn Creative-spillerene. Den har også bedre batterikapasitet og er mindre. Vet ikke om Creative-spillerene støtter OGG Vorbis, men det gjør ihvertfall Enox'en. Du finner den hos bluero Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Ser etter ca det samme. For meg står det mellom Sandisk: https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=26016 iRiver: https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=19380 Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Til slutt bestemte jeg meg for en iAudio U2, da denne fikk kjempekritikk på cnet. Jeg kjøper den når jeg drar til USA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå