Erik_s Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Såg Tomb Rider II idag, den hadde også fet soundtrack da er vel lista mi slik(topp 3) 1: The Rock 2: Black Hawk Down 3: Tomb Rider II Lenke til kommentar
Marsmelon Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 - Kill Bill filmene - A Clockwork Orange - Donnie Darko - Smala Sussie Lenke til kommentar
audiomur Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Pulp Fiction soundtracket,er konge med film,uten er det "dååli". Purple Rain soundtracket,er bra både med og uten. Pink Floyd The Wall ,trenger jeg si mer?Og Ja,det er en film og ikke en musikkvideo. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 The Matrix trilogiene Den første er best, den andre var litt nedtur, den siste var et mesterverk. Lenke til kommentar
Kosmo Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Hmm, må nok si Trainspotting, Scarface og Dune (filmen altså, ikke miniserien). Lenke til kommentar
embark Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Blues Brothers, begge filmene! ja værtfall den første Digger den derre Peter Gunn-greia! Ellers noen bra soundtrack: -The Girl next Door -Takedown (aka Hackers II) -Super Troopers -Undercover Brother Lenke til kommentar
praut86 Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Das Boot The Rock LOTR James Bond Lenke til kommentar
VolcomStoned Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Beste filmmusikk er helt klart "Push it to the limit" fra filmen Scarface Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Prøver å få tak i filmmusikken til den nye Zinedine Zidane filmen nå, musikken er komponert og fremført av et av mine favorittband; nemlig Mogwai! Som forøvrig også har medvirket på soundtracket til The Fountain. Lenke til kommentar
EDB Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Reservoir Dogs, Pulp Fiction, Snatch, Lock Stock, Shrek Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Orange County, Idle Hands og Forrest Gump har veldig gode soundtracks syntes jeg. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Beste komponister: 1. Thomas Newman 2. James Newton-Howard 3. Harry Gregson-Williams 4. Rachel Portman 5. Danny Elfman Beste Soundtrack: 1. American Beauty 2. Road to Perdition 3. Meet Joe Black 4. Narnia 5. Ciderhouse Rules Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 * The Wall (Flere lysår fremfor alt annet av soundtracks, sånn går det når man har et av de beste albumene i historien som soundtrack) * O Brother, Where Art Thou (Herlig!) * Kill Bill 1+2 (Jeg synes faktisk de overgår Pulp Fiction-osten) Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 A Clockwork Orange soundtracket digger jeg. har de på PCen. Ludwig Van's 9th Symphony og mye annen spesiell musikk som har veldig mye å si på stemingen og hele filmen. Lenke til kommentar
CrowaX Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) Favoritt komponister til soundtrack: 1. John Williams 2. James Horner 3. AC/DC 4. John Carpenter Favoritt soundtracks: 1. Maximum Overdrive 2. Star Wars episode 5 3. The Last Action Hero 4. A Beautiful Mind 5. Detroit Rock City 6. South Park: Bigger, Longer & Uncut 7. The Wall Endret 3. februar 2007 av CrowaX Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Glemte That's Spinal Tap - Stonehenge Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 A Clockwork Orange og Il Buono, il brutto, il cattivo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå