random_wannabe Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Er litt skuffa over at dere glemmer den beste. For det er uten tvil TOP GUN. Ingen over ingen ved siden. top gun er jo ikke bra da. filmen er røtten, og musikken passer til filmen Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 LOTR, det kom da noe godt ut av de filmene også... Star Wars, Duel Of Fates er fantastsisk. Kill Bill Vol. 1 Schindler's List The Rock Armageddon Top Gun Anthem er nydelig å høre på, og filmen er digg! Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Star Wars The Rock Mission:Impossible 1&2 Mean Girls The Girl Next Door Armageddon 007 Goldeneye Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 (endret) Feil tråd. Slettet Endret 27. februar 2005 av tjalla Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Det meste av Tarantino er konge. For å nevne noe ingen andre har nevnt (ikke som jeg så ivertfall) så har jeg alltid likt "The Replacements" og soundtracket der. Passer bra med filmen. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 John Williams er jo en bra film musikk komponist Lenke til kommentar
ttd Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Deler opp i to kategorier her... Beste soundtrack som selvstendig album og beste soundtrack som til filmen. Selvstendig album: Donnie Darko (nyyydelig) City of God Spinal Tap Almost Famous Easy Rider The Matrix Pulp Fiction Reservoir Dogs Good Morning Vietnam Forrest Gump Sammen med filmen: Kill Bill 1/2 Jackie Brown The Pianist 2001 (gåsehud) Hero Lock, Stock and Two Smoking Barrels Snatch Mulholland Drive Forrest Gump The Pianist A Clockwork Orange Monty Python and the Holy Grail The Gladiator Once Upon a Time in the West Once Upon a Time in America Dollar-trilogien, med The Good, the Bad and the Ugly som definitiv nr.1 Requim for a Dream Donnie Darko Star Wars Apocalypse Now! Mononoke Hime Det tror jeg var de fleste favorittene mine. Lenke til kommentar
Godfather Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Godfather Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Ennio Morricone har lagd mye bra filmmusikk. Som for eksemplel soundtracket til "The Good, the Ugly, the Bad" og "A Fistful of Dollars". Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Blues Brothers, begge filmene! Lenke til kommentar
Sioux89 Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Beste soundtrackene er jo helt klart Bloodsport No Retreat No Surrender Kickboxer Rock IV Transformers The Movie Suspiria Dawn Of The Dead (1978) Deep Red Phenomena Tenebre City Of The Living Dead The Beyond Og selvsakt Metal Gear Solid soundtrackene da, Harry Gregson-Williams er konge!! Lenke til kommentar
Chainsaw Charlie Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) Oldboy Suspiria Infernal Affairs The Rock Desperado My Sassy Girl Endret 5. mars 2005 av Chainsaw Charlie Lenke til kommentar
chris Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Synes _The Rock og _Black Hawk down har de beste sound trackene Elsker rulle text'ene på de filmene pga musikken. Veldig, veldig enig med deg der, tenker akkurat det samme om de filmene Gladiator Armageddon Braveheart Ser at ingen har nevnt soundtracket til Spy Gamer her, det er utrolig bra. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Blues Brothers, begge filmene! ja værtfall den første Lenke til kommentar
dot_ Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Ennio Morricone - Movie Masterpieces http://www.mvc.co.uk/common/product.jhtml?pid=30067967 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Jeg ville ha svart Pulp Fiction ja. Tarrantino har geniale sountracks på filmene sine som jeg forguder. Snatch har også meget bra soundtrack. Lenke til kommentar
Captain_Poon Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 - Lock, Stock and Two Smoking Barrels - Lost Highway - Donnie Darko - Requiem For A Dream - Pulp Fiction - Snatch - A Clockwork Orange - Fight Club + Det meste av Thomas Newman Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Road to Perdition Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå