bruker'n Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Noen som har vært borte i dette? Det er snakk om et kvarter på ei halv uke. Altså ganske ubrukelig. Må det noe FW-/SWoppdatering til? Koster det i så fall? Kan jo legge til at telefonen har vært ganske så syk i det siste. Ringer, men får ikke tatt telefonen, henger seg, kontaktene forsvinner og en del anna smådill. Vil ha ny (P900 i funksjonalitet, Nokia i enkelhet og størrelsen/designet til SL55). Men jeg vet ikke om jeg skulle prøve å ta noe slikt på reklamasjon? Den har gått i bakken en gang eller to for lenge siden. Klokkesinkinga er dog helt ny uten noen spes. grunn. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Høres ut som en programvarefeil dette. Send den inn som en reklamasjon du, men ikke forvent deg ny. De har to forsøk på seg til å rette mangelen innen du kan heve kjøpet evt foreta omlevering. Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Det er noe av det samme min telefon (C60) lider med, men i langt mindre grad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå