Gå til innhold

Final Fantasy VII (7) tråden

j--

Anbefalte innlegg

Numerisk tastatur til laptoper koster ikke alverdens, da? Og de fleste laptoper har også mulighet for å gjøre om høyre del av bokstavene til numerisk... Forsøkt dette?

Edit: ellers kan du kanskje bare koble til et normalt tastatur?

Endret av Kuroneko
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Testet med ett eksternt tastatur nå..

Jeg måtte bruke de vanlige tastene helt til jeg kom til der du skal skrive navnet på personen. Da måtte jeg skifte over til Num lock tastene, for så å trykke på select.

Etter dette måtte jeg gå over til de vanlige tastene..

Dette synes jeg er veldig rart og veldig plagsomt siden jeg må låne tastaturet til naboen hver gang jeg skal skrive navn på en person..

Lenke til kommentar

Har nettop reddet hun blomsterdama, så skal jeg følge henne hjem til huset hennes, men hvor er det huset? sliter som bare det med å finne frem, der jeg tror jeg skal med henne sitter det to typer utenfor som nekter å flytte seg..

Lenke til kommentar

Dbatty: Blomsterdama er Areis:)

Du finner henne ved å gå opp forbi den lille byen der hvor det det er en mann som ligger inne i en "flaske" og er syk

I byen oppe til venstre er det en vei ut til et hagested, og der er huset til jenta :)

Lenke til kommentar
Dbatty: Blomsterdama er Areis:)

Du finner henne ved å gå opp forbi den lille byen der hvor det det er en mann som ligger inne i en "flaske" og er syk

I byen oppe til venstre er det en vei ut til et hagested, og der er huset til jenta :)

Riktig, riktig ;)

Den der er det mange som har hatt problemer med

Lenke til kommentar

Hehe, utrolig at jeg ikke så den veien der..

Begynner å falle for FFVII nå, fra før av har jeg bare spilt FF6(3), FF5 og FF2(4?)

Håper dette spillet kan måle seg med den enorme spillefølelsen jeg fikk i FF6, men so far so good

Lenke til kommentar

***SPOILER*** Marker teksten for å lese!

BOSS: Demon Gate HP: 12000 Item: Gigas Armlet

This guy is tough. I lost a few times and finally gain some levels to

beat this oversized wall. Regen should be casted once the battle starts

so you won't have to keep healing. Use BAHAMUT immediately, it'll do

about 3,000- 4,000 DMG. Slow works on him quite nicely and sorry you

can't kill it with a PHEONIX DOWN or casting LIFE. Its also immune to

Holy Magic like CURE or CURE2 despite it being a undead monster.

Sometimes your characters will turn to stone so having 4 or 5 softs

should keep you in battle, but he rarely uses it, and if he uses it alot,

your in bad luck! Keep hitting him with your strongest attacks except

TITAN because is a part Earth and will cut the damage down significantly.

After a long tough fight you should win and become very weak.

Jeg for min del brukte time materiaen (Altså haste) ganske masse, og elles masse hi-potions...

/me hated cave in!

Lenke til kommentar

Siste gang jeg tok "veggen" så var jeg lvl 42 eller noe så det var nesten ikke gøy engang :p

Men clvn sin løsning virker bra nok :)

Husker at jeg slet som pokker med Ruby Weapon, husker jeg stressa i timevis med det langarmede svinet før jeg fant ut hvor enkelt det egentlig kunne tas :yes:

Final Fantasy VII er nok det beste spillet jeg har spilt ja, hadde underholdning lenge der. :thumbup:

Endret av ToXciK
Lenke til kommentar

Skal på en laaang tog tur imorgen, så jeg hadde tenkt å bedrive togturen med FFVII spilling.. Det jeg derimot lurer på om jeg må navngi noen nye spillere i nærmeste fremtid, jeg driver nå å roter inne i Shinras hovedbygning (driver å løper i trapper osv, er nå i etasje 65)

Synes dere som har spilt gjennom FFVII at det er bedre enn FFVI? jeg har spilt for lite av FFVII til å si noe om det...

Lenke til kommentar
Skal på en laaang tog tur imorgen, så jeg hadde tenkt å bedrive togturen med FFVII spilling.. Det jeg derimot lurer på om jeg må navngi noen nye spillere i nærmeste fremtid, jeg driver nå å roter inne i Shinras hovedbygning (driver å løper i trapper osv, er nå i etasje 65)

Synes dere som har spilt gjennom FFVII at det er bedre enn FFVI? jeg har spilt for lite av FFVII til å si noe om det...

Regner med at du ikke har møtt Red XIII enda, så da skal du jo navngi han snart.

Jeg har spilt mye av både FF VI og VII, og jeg synes jo begge er helt fantastiske spill. Likevel så liker jeg VII best, også når jeg ser helt bort ifra grafikken. FF VII var det første FF-spillet jeg prøvde. Det var vel kanskje det første RPG-spillet jeg spilte. Derfor har jeg et helt spesielt forhold til det, og det vil nok alltid være det Final Fantasy-spillet jeg liker best.

Men for all del, Final Fantasy VI er like bak, for det er virkelig et bra spill :yes:

Lenke til kommentar

Etter at du har navngitt Red XIII (AKA. Nanaki) så er det mange timer til du skal navngi noen flere characters ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...