Gå til innhold

Final Fantasy VII (7) tråden

j--

Anbefalte innlegg

Kommer en del oppfølgere til VII ja.

Dirge of Cerberus

Crisis Core

og så ett til som jeg ikke husker navnet på for øyeblikket.

Er redd for at de skal bli dårlige og påfører Final Fantasy VII-navnet et dårlig rykte.

Men en ting jeg virkelig har tro på, og gleder meg til, er Final Fantasy VII: Advent Children. Det kommer til å bli himmelsk :thumbup:

Advent Children er jo en film da ;)

Ja, jeg vet det ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Før du tar sephriot så kan du cruise rundt å gjøre hva du vil. Noen som har klart å ta han svære røde robot tingen i sanden og Han svære fyren under vannet? eventuelt, hva var belønningen? Klarte aldri og ta dem, virka UMULIG :hmm:

Lenke til kommentar
Før du tar sephriot så kan du cruise rundt å gjøre hva du vil. Noen som har klart å ta han svære røde robot tingen i sanden og Han svære fyren under vannet? eventuelt, hva var belønningen? Klarte aldri og ta dem, virka UMULIG :hmm:

Har tatt dem begge to ja. Emerald Weapon og Ruby Weapon.

Når du tar Ruby så får du Desert Rose. Av Emeralt får du Earth Harp.

Lenke til kommentar

Nettopp starta å spille det igjen, nå på pc. Morro at det er mulig å fikse på save-filene med et program så man kan få alt i spillet ^^

Men men, ikke noe for meg, jeg gjør alt på den ordentlige måten :D

Btw: Hva er det korteste dere har runna dette spillet på? Jeg og en venn runna det på 3/4 dager. Husker ikke hour count, men var vel ca 30 timer.

FAEN SÅ GØY!!! :D

Har min stemme for verdens beste spill, noensinne.

Lenke til kommentar

Hva er høyeste LvL som er mulig å oppnå på en karakter i FF7? er det 99? har selv hatt noen på rundt 65 visst jeg husker rett. :hmm: 99 må da i såfall være umulig? men er alltids noen crazy fokz der ute :p

Endret av hingsten
Lenke til kommentar

99 er høyeste level ja. Har kommet dit jeg, så det er da ikke umulig ;)

Hva den korteste tiden jeg har runda det på er, aner jeg ikke. Bryr meg ikke med sånt. Gidder ikke rushe gjennom et spill som FF7.

Til opplysning så tror jeg det er en i Japan som runda det på 10 timer el no :dontgetit:

Men det er jo tross alt japsene da :p

Lenke til kommentar

Advent children har ikke kommet ut i japan enda, usikkert når den vil det. Men sannsynligvis vil den slippes (i Japan) i løpet av våren/sommeren. Håper hvert fall på det, ser ut til å bli utrolig kul. www.adventchildren.net har en del informasjon om filmen, og de oppdaterer siden ganske ofte

Lenke til kommentar
Advent children har ikke kommet ut i japan enda, usikkert når den vil det. Men sannsynligvis vil den slippes (i Japan) i løpet av våren/sommeren. Håper hvert fall på det, ser ut til å bli utrolig kul. www.adventchildren.net har en del informasjon om filmen, og de oppdaterer siden ganske ofte

Ja, det går jo rykter om at den vil komme i japan denne våren da. Så å tippe at den kommer utpå sommeren en gang er nok ikke så langt unna vil jeg tro.

Spørs om vi får den til Europa da. Jeg tror og håper det, men man vet jo aldri. De har latt åss gå glipp av andre bra ting før. :roll:

Uansett, kommer den ikke så får vi bare laste den ned. Er alltids noen som subber ;)

Lenke til kommentar

Jeg har ett problem med ffVII, jeg spiller på en laptop, siden det spillet krever taster som ikke er på laptopen. så jeg lastet ned en fil som skulle fikse dette.. Tastaturet fungerer bra helt til jeg skal skrive inn navn på Cloud.. Da klikker pil tastene så jeg får ikke trykket på done knappen. Noen som vet hva jeg må gjøre?

Lenke til kommentar
Jeg har ett problem med ffVII, jeg spiller på en laptop, siden det spillet krever taster som ikke er på laptopen. så jeg lastet ned en fil som skulle fikse dette.. Tastaturet fungerer bra helt til jeg skal skrive inn navn på Cloud.. Da klikker pil tastene så jeg får ikke trykket på done knappen. Noen som vet hva jeg må gjøre?

Beklager, kan nok ikke hjelpe deg, siden jeg bar har spilt på PlayStation. Men sikkert noen som vet det her :)

Hvor fett hadde det ikke vært å se FF:AC på coloseum i Oslo? *drømme*

Det hadde vært himmel, clvn :D Men vi kan nok se langt etter det foreløpig dessverre :(

Men er jo lov å håpe da ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...