Gå til innhold

Final Fantasy VII (7) tråden

j--

Anbefalte innlegg

Post her om du står fast, om du trenger tips, ikke vet hvor du skal og lignende. Eller bare prate om FF VII :)

Helst ikke post ifra guider uten at noen trenger hjelp om de spesifikt, eller at det kan hjelpe noen. og helst ikke for lange quotes ifra guider.

Så bare å poste i vei!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg sliter nå. Har kommet til Mt.Corel. Kan ikke komme over broen. Har klatret opp til fuglene og kjempet med moren.Gått tilbake igjen til der hvor de andre er og her stopper det,broen går ikke ned.

Håper at dere skjønner hvor jeg er :thumbup:

Lenke til kommentar
eg sliter nå. Har kommet til Mt.Corel. Kan ikke komme over broen. Har klatret opp til fuglene og kjempet med moren.Gått tilbake igjen til der hvor de andre er og her stopper det,broen går ikke ned.

Håper at dere skjønner hvor jeg er

Du må jo ta den øverste veien på den svære brua før der de andre er, der skal du over tell andre sia og inn i det lille skuret og trøkke på en liten bryter.

Husker jeg rektig så er det det samma stedet hvor du slåss mot fuglemorra.

Hakke spelt spellet på en stund nå, så jeg kan huske feil.

Lenke til kommentar
ffvii må være det beste spillet jeg har spilt selvom jeg ikke klart Ruby og Emerlade ;)

akkuratt samme som meg, det :tease:

Men har nå bestemt meg for å klare de, så jeg driver egentlig og levler nede i krateret nå :)

2mass:Har du spillet på ps1 eller data, så er det virkelig værdt å spille igjennom det, bare sitte å kose seg i maaange timer :D

Lenke til kommentar
ffvii må være det beste spillet jeg har spilt selvom jeg ikke klart Ruby og Emerlade ;)

Men har nå bestemt meg for å klare de, så jeg driver egentlig og levler nede i krateret nå :)

2mass:Har du spillet på ps1 eller data, så er det virkelig værdt å spille igjennom det, bare sitte å kose seg i maaange timer :D

Dør du når den tar Emerald Beam?

Jeg vet løsningen. ;)

Lenke til kommentar

Dør du når den tar Emerald Beam?

Jeg vet løsningen. ;)

Jeg også ;)

Lenke til kommentar

Kommer en del oppfølgere til VII ja.

Dirge of Cerberus

Crisis Core

og så ett til som jeg ikke husker navnet på for øyeblikket.

Er redd for at de skal bli dårlige og påfører Final Fantasy VII-navnet et dårlig rykte.

Men en ting jeg virkelig har tro på, og gleder meg til, er Final Fantasy VII: Advent Children. Det kommer til å bli himmelsk :thumbup:

Lenke til kommentar

PS1 :) men funker på PS2 og tipper jeg, har henta det fra far min for fikk så lyst til å spille det igjen etter alle disse årene. :love::love:

Lenke til kommentar

Dirge of Cerberus

Crisis Core

Er redd for at de skal bli dårlige og påfører Final Fantasy VII-navnet et dårlig rykte.

Men en ting jeg virkelig har tro på, og gleder meg til, er Final Fantasy VII: Advent Children. Det kommer til å bli himmelsk :thumbup:

Advent Children er jo en film da ;)

Lenke til kommentar

Dirge of Cerberus

Crisis Core

Advent Children er jo en film da ;)

Jeg har bare sett 2 trailere, vet noen om det finnes flere der ute?

Utgivelsesdatoer: (info fra ffonline.com)

Japan: Q4 2004

USA: Q3 2005

Europa: Q4 2005

Men jeg har ikke hørt noe om at den er ute i Japan?!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...