j-- Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Post her om du står fast, om du trenger tips, ikke vet hvor du skal og lignende. Eller bare prate om FF VII Helst ikke post ifra guider uten at noen trenger hjelp om de spesifikt, eller at det kan hjelpe noen. og helst ikke for lange quotes ifra guider. Så bare å poste i vei! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Tja..kan vel bare si at FFVII er et spill jeg fremdeles spiller, nå er det vel snart en 8 år siden spillet kom ut, men spillet er like magisk ennå. Klassiker herfra til gullmedaljen! Lenke til kommentar
vizit Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Jeg sliter nå. Har kommet til Mt.Corel. Kan ikke komme over broen. Har klatret opp til fuglene og kjempet med moren.Gått tilbake igjen til der hvor de andre er og her stopper det,broen går ikke ned. Håper at dere skjønner hvor jeg er Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 eg sliter nå. Har kommet til Mt.Corel. Kan ikke komme over broen. Har klatret opp til fuglene og kjempet med moren.Gått tilbake igjen til der hvor de andre er og her stopper det,broen går ikke ned. Håper at dere skjønner hvor jeg er Du må jo ta den øverste veien på den svære brua før der de andre er, der skal du over tell andre sia og inn i det lille skuret og trøkke på en liten bryter. Husker jeg rektig så er det det samma stedet hvor du slåss mot fuglemorra. Hakke spelt spellet på en stund nå, så jeg kan huske feil. Lenke til kommentar
vizit Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 fant det ut nå.Trodde at det ikke gikk ann å gå inn i huset for å slå på brytern,så ut som om det var lenger ned :!: Lenke til kommentar
Janne_blondie Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 ffvii må være det beste spillet jeg har spilt selvom jeg ikke klart Ruby og Emerlade Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 (endret) tenker fremdeles på det og Zelda OOT som de to beste spilla noen sinne. selv om jeg ikke en gang runda den første cden på FFVII. + HL2 som det beste action fps noensinne imo. Endret 25. februar 2005 av 2mass Lenke til kommentar
j-- Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2005 ffvii må være det beste spillet jeg har spilt selvom jeg ikke klart Ruby og Emerlade akkuratt samme som meg, det Men har nå bestemt meg for å klare de, så jeg driver egentlig og levler nede i krateret nå 2mass:Har du spillet på ps1 eller data, så er det virkelig værdt å spille igjennom det, bare sitte å kose seg i maaange timer Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Må si jeg på en måte misunner de som fortsatt har til gode å spille gjennom FF VII. *sukk* Et fantastisk spill. Det beste spillet jeg har spilt noensinne. Lenke til kommentar
Janne_blondie Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 ffvii må være det beste spillet jeg har spilt selvom jeg ikke klart Ruby og Emerlade akkuratt samme som meg, det Men har nå bestemt meg for å klare de, så jeg driver egentlig og levler nede i krateret nå 2mass:Har du spillet på ps1 eller data, så er det virkelig værdt å spille igjennom det, bare sitte å kose seg i maaange timer Dør du når den tar Emerald Beam? Jeg vet løsningen. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 ffvii må være det beste spillet jeg har spilt selvom jeg ikke klart Ruby og Emerlade akkuratt samme som meg, det Men har nå bestemt meg for å klare de, så jeg driver egentlig og levler nede i krateret nå 2mass:Har du spillet på ps1 eller data, så er det virkelig værdt å spille igjennom det, bare sitte å kose seg i maaange timer Dør du når den tar Emerald Beam? Jeg vet løsningen. Jeg også Lenke til kommentar
Janne_blondie Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Er det mange som ikke har klart de? Nevnarion, ikke SPOIL Lenke til kommentar
j-- Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2005 Neida, må bare få kotr i master først Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Er det mange som ikke har klart de? Nevnarion, ikke SPOIL Neida Lenke til kommentar
Janne_blondie Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 FFVII: Cerberus *ettellerannet* skal snart komme, + ett til som er veldig ukjent. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2005 Ja, final fantasy VII: Crisis Core og Dirge Of Cerberus elns er det som kommer.. Håper virkelig de ikke flopper skikkelig Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Kommer en del oppfølgere til VII ja. Dirge of Cerberus Crisis Core og så ett til som jeg ikke husker navnet på for øyeblikket. Er redd for at de skal bli dårlige og påfører Final Fantasy VII-navnet et dårlig rykte. Men en ting jeg virkelig har tro på, og gleder meg til, er Final Fantasy VII: Advent Children. Det kommer til å bli himmelsk Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 ffvii må være det beste spillet jeg har spilt selvom jeg ikke klart Ruby og Emerlade akkuratt samme som meg, det Men har nå bestemt meg for å klare de, så jeg driver egentlig og levler nede i krateret nå 2mass:Har du spillet på ps1 eller data, så er det virkelig værdt å spille igjennom det, bare sitte å kose seg i maaange timer PS1 men funker på PS2 og tipper jeg, har henta det fra far min for fikk så lyst til å spille det igjen etter alle disse årene. Lenke til kommentar
Janne_blondie Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Kommer en del oppfølgere til VII ja.Dirge of Cerberus Crisis Core og så ett til som jeg ikke husker navnet på for øyeblikket. Er redd for at de skal bli dårlige og påfører Final Fantasy VII-navnet et dårlig rykte. Men en ting jeg virkelig har tro på, og gleder meg til, er Final Fantasy VII: Advent Children. Det kommer til å bli himmelsk Advent Children er jo en film da Lenke til kommentar
j-- Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2005 Kommer en del oppfølgere til VII ja.Dirge of Cerberus Crisis Core og så ett til som jeg ikke husker navnet på for øyeblikket. Er redd for at de skal bli dårlige og påfører Final Fantasy VII-navnet et dårlig rykte. Men en ting jeg virkelig har tro på, og gleder meg til, er Final Fantasy VII: Advent Children. Det kommer til å bli himmelsk Advent Children er jo en film da Jeg har bare sett 2 trailere, vet noen om det finnes flere der ute? Utgivelsesdatoer: (info fra ffonline.com) Japan: Q4 2004 USA: Q3 2005 Europa: Q4 2005 Men jeg har ikke hørt noe om at den er ute i Japan?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå