qwert Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 fra i fjor sommer av, så droppa de steget med Dell Legal, og lot supportpaxet sette opp service når kundene krevde reklamasjonsrep. Mulig de ahr begynt med det igjen nå dog, jeg slutta i sept. Ah. Det viste jeg ikke. Har bare hatt kontakt med Dell support ang. bedriftsavtaler siden i fjor sommer. Håper de fortsatt lar supporten ta seg av slikt da et av problemene tidligere var at man måtte ordlegge seg riktig for å få hjelp. Så mange som roter med begrepene garanti/reklamasjon var åpenbart ikke det alltid like enkelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå