Gå til innhold

Bærbart monster fra Dell


Anbefalte innlegg

fra i fjor sommer av, så droppa de steget med Dell Legal, og lot supportpaxet sette opp service når kundene krevde reklamasjonsrep. Mulig de ahr begynt med det igjen nå dog, jeg slutta i sept.

Ah. Det viste jeg ikke. Har bare hatt kontakt med Dell support ang. bedriftsavtaler siden i fjor sommer. Håper de fortsatt lar supporten ta seg av slikt da et av problemene tidligere var at man måtte ordlegge seg riktig for å få hjelp. Så mange som roter med begrepene garanti/reklamasjon var åpenbart ikke det alltid like enkelt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...