Punkyfish Skrevet 24. juni 2002 Del Skrevet 24. juni 2002 Veit dere om noen webshoper som selger modchip til xbox? Lenke til kommentar
inz@ne Skrevet 24. juni 2002 Del Skrevet 24. juni 2002 http://www.multimediaimport.no Lenke til kommentar
Danny Skrevet 24. juni 2002 Del Skrevet 24. juni 2002 har hørt rykter at det kommer snart en ny modchip til xbox som gjør at xboxen klarer også å avspille divx filmer noe som hadde vært genialt. Lenke til kommentar
Ivan Drago Skrevet 24. juni 2002 Del Skrevet 24. juni 2002 Quote: Den 2002-06-24 21:00, Danny skrev:har hørt rykter at det kommer snart en ny modchip til xbox som gjør at xboxen klarer også å avspille divx filmer noe som hadde vært genialt. Er det ikke slik at den allerede eksisterende enigmah modchipen gjør at xboxen støtter ny programvare, deriblant divx avspiller ? Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 24. juni 2002 Del Skrevet 24. juni 2002 DivX avspilleren er bare programvare(brennes på cd'n sammen med filmen), men den krever modchip som endrer oppstarten. Men er ikke disse modchipene fortsatt ulovlige? Lenke til kommentar
JonV Skrevet 24. juni 2002 Del Skrevet 24. juni 2002 Fremtil at Microsoft har vunnet noen rettsaker brytter du kun garantien :smile: Lenke til kommentar
dahlfr Skrevet 24. juni 2002 Del Skrevet 24. juni 2002 ENIGMAH MODCHIP for X-BOX www.12three.com som også er en norsk webshop, 650,- er <MYE BILLIGERE ENN> www.multimadiaimport.no 990,- FRD [ Denne Melding var redigert av: dahlfr på 2002-06-24 22:28 ] Lenke til kommentar
Danny Skrevet 24. juni 2002 Del Skrevet 24. juni 2002 lol det er noe jeg må le av her:http://webshop.avhengig.com/produkt_vis.asp?ID=20 trykk på montering der står det:Chipen blir installert av en elektriker, og vi garanterer godt arbeid. LOL når var det at elektrikkere kunne lodde? jeg som trodde de bare trakk kabler. nei jeg tviler det blir godt arbeid hvis en elektrikker men en elektronikker derimot da blir da bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå