omt123 Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Hvordan overklokker man en compaq pc jeg har en compaq evo desktop og biosen er ubrukelig (compack settup utility) det er nesten ingen innstilingsmuligheter. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Les guiden på overklokking (link) Lenke til kommentar
omt123 Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2005 jeg har prøvd overklokking i wondows men kan ikke finne ut vilket hovedkort jeg har alt jeg kan finne ut er vilket brikkesett det er (i440Bxz/zx) ellers står de bare compaq og jeg vet da at compaq ikke produserer hovedkort noen som har peiling?? Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Compaq er de værste maskinene du kan arbeide med, sånn utenfor windows. Alt er sperret.. BIOS er skrivebeskyttet, dvs, du kan ikke flashe den. Den er også begrenset, så du får kun tilgjengelighet på ting om ikke påvirker systemet. Eller hardware som ikke compaq har hatt en hånd på vil bli godtatt av maskinen. Hadde en Compaq Presario for 2 år siden. Selv ikke RAM som ikke var Compaq godtok den ikke <_< Lenke til kommentar
omt123 Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2005 Synd jeg som hadde håp for den gamle 500Mhz en Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 du kan jo sjekke BIOS-guiden Og se om du finner noe av det samme i din BIOS. Selv om jeg tviler. Compaq er så vrange på det området Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå