Gå til innhold

Hva skal man med vindu på en PC?


Anbefalte innlegg

Alltid lurt på hvorfor alle skal ha vindu og neonlys i kassa osv? Min mening er at kassa ikke skal synes og heller ikke høres. Så en stor ensfarget kasse med god kjøling er det jeg er ute etter.

 

Å modde kabinett for meg er å lydisolere og henge opp diskene og få bra luftgjennomstrømning.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så en stor ensfarget kasse med god kjøling er det jeg er ute etter.

Og andre er ute etter det motsatte. Så mye neonlys og laser greier og annen dritt at man trenger en egen lystekniker til kabinettet. Men jeg synes det er tøft med bare 2 blå lysvifter baki kabinettet. Trenger ikke plexiglass.

Lenke til kommentar

Enig at det er noen tøffe kabinetter som denne ridderPC'n http://www.nzxt.com/NemesisElite.php og at mange liker å mekke på kabinettet med mye lys osv. Men får dere vist det bort til noen eller står den som hos meg mellom 2 hyller.

 

Overskriften var kanskje missvisende. Ikke alltid like lett å vite hva alle legger i modding av kabinettet. Noen vil ha det lydløst. Andre vil ha det mest mulig fansy.

Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ
Jeg skjønner ikke hvorfor dere bryr dere. Hver sin smak. Tenk om vi liker det.

Jeg gir FAEN i om dere liker kjedelige kabinetter. Bare ikke kom og klag på oss som liker stil!

word!

word!

Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ
Enig at det er noen tøffe kabinetter som denne ridderPC'n http://www.nzxt.com/NemesisElite.php og at mange liker å mekke på kabinettet med mye lys osv. Men får dere vist det bort til noen eller står den som hos meg mellom 2 hyller.

 

Overskriften var kanskje missvisende. Ikke alltid like lett å vite hva alle legger i modding av kabinettet. Noen vil ha det lydløst. Andre vil ha det mest mulig fansy.

det der var i alle fall ikke pent!

Lenke til kommentar
Enig at det er noen tøffe kabinetter som denne ridderPC'n http://www.nzxt.com/NemesisElite.php og at mange liker å mekke på kabinettet med mye lys osv. Men får dere vist det bort til noen eller står den som hos meg mellom 2 hyller.

 

Overskriften var kanskje missvisende. Ikke alltid like lett å vite hva alle legger i modding av kabinettet. Noen vil ha det lydløst. Andre vil ha det mest mulig fansy.

det der var i alle fall ikke pent!

Helt enig! Det eneste som var "pent" med det var displayet som kom opp på toppen.

Lenke til kommentar
Jeg skjønner ikke hvorfor dere bryr dere. Hver sin smak. Tenk om vi liker det.

Jeg gir FAEN i om dere liker kjedelige kabinetter. Bare ikke kom og klag på oss som liker stil!

Stil? Er du seriøs?

Syns du 450 forskjellige neonlys farger og vinduer i alle retninger er stil?

 

Syns heller en ganske plain kasse er mer behagelig.

"Less is more" er det noe som heter.

Lenke til kommentar
Jeg skjønner ikke hvorfor dere bryr dere. Hver sin smak. Tenk om vi liker det.

Jeg gir FAEN i om dere liker kjedelige kabinetter. Bare ikke kom og klag på oss som liker stil!

Stil? Er du seriøs?

Syns du 450 forskjellige neonlys farger og vinduer i alle retninger er stil?

 

Syns heller en ganske plain kasse er mer behagelig.

"Less is more" er det noe som heter.

den fins en mellomting!!

Lenke til kommentar

Rimelig tåpelig å sutre over det trådstarter sier.. han spør faktisk bare hvorfor folk driver med det og forteller hva han selv synes.

Å påstå at dette var syting.. vel det kaller jeg syting :!:

 

Her har dere faktisk sjansen til å forklare det.. om mulig

Stå på.. :p

 

Selv liker jeg også stilrene ting og har svidd vekk rimelig mange unødige kroner på støydemping osv.

 

"ingen" stil er jo en stil det og.. smak og behag osv..

Lenke til kommentar

Selv skal jeg gå for både "ren" og "disco" stil på mitt kabinett: Front av sort plexi, kanskje "ramme" av alu. også, kun blå lys, viftestyring med ferrest mulig "brytere", gjemt lysstyring i en "boks" som kan pånes på fronten, slot-in/slot-load DVD spiller eller brenner, osv. osv. osv.

Dette blir da en "mellomting", som kan gå for begge stilene. Grunnen er at jeg liker veldig godt lys i kabinettet, og slike ting, samtidig som jeg liker "Lian Li-style" (den mer "rene" stilen) veldig godt. Ikke spør meg hvorfor.

Eneste "gode" svaret JEG kan gi deg immo.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...