salah Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Hei! For ca. et år sida (kanskje noe mer) kjøpte mamma et svært headset til meg, som jeg har blitt veldig glad i. For noen uker siden klarte lillebroren min å knuse det, så jeg prøvde å lime det fast igjen. Det har funket, men nå har den blitt ødelagt på nytt, og den venstre høytaleren funker ikke. Dette har vært et utrolig billig headset (150 kr da mamma kjøpte det), og jeg har virkelig begynt å elske det! Og rett og slett, jeg kan ikke leve uten det headsetet (jada jeg er forelska), så jeg har tenkt til å kjøpe et nytt et! Og nå har jeg prøvd å lete en del på forskjellige webshopper, men jeg finner det ikke! Headsetet er en Phillips SBC HP200. Så til spørsmålet mitt, vet noen hvor jeg får kjøpt dette? Det kan gjerne være utlandet også, bare jeg får frakta det til Norge! Jeg er veldig takknemlig for hjelp! Mvh, pavlion #topic endret# Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Vel, et lite søk gav meg alt dette Så nu får du mye å boltre deg i Lenke til kommentar
salah Skrevet 24. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2005 Hei igjen! Jeg fant dette dette stedet hvor man solgte det. Prisen kommer vel på 90 kr NOK. Men vet dere en direktelink til der jeg får kjøpt det da? Og hvor mye tror dere frakten kommer på hvis jeg kjøper det i england? Takker forvidere hjelp! Lenke til kommentar
Even. Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 (endret) Eljøp hadde det i hvert fall til 99,- eller noe sånn, men vet ikke om de har det enda. Tror uansett den er utgått siden den har fått en oppfulger http://www.consumer.philips.com/consumer/c...RESHQNHKFSEKI5P laaaaaaaang link koster 199,- på siba Svenske Forhandlere hvis du ikke finner den i Norge Endret 25. februar 2005 av EvoZ Lenke til kommentar
salah Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2005 Okey, takker for den EvoZ! Men jeg fant den HER og jeg lurer på om hvor mye alt til sammen (moms, frakt, osv) kommer om jeg kjøper det som oppkrav? Det er ikke noe problem, men hvor mye blir ihvertfall frakta hvis jeg kjøper med kredittkort? Jeg har aldri kjøpt varer fra utlandet over nettet! Takker for videre hjelp Lenke til kommentar
Even. Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Du slipper unna tollen tror jeg siden den koster under 200,- Ellers så varierer frakt veldig. Noen er snille og betaler frakten, men oftest ligger den på en hundrings +/- Moms er 24% (kjøp uten den svenske momsen på nettsiden hvis det går så slipper du "dobbelmoms") Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Flyttes til riktig kategori. Lenke til kommentar
KAS Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 (endret) Jeg gikk fra SBC HP150 (som har de samme tekniske spesifikasjonene som SBC HP200, med unntak av størrelsen) til SBC HP910 (er på vei ut og blir erstattet av HP890), og DU VERDEN for en forskjell det var. Hvis du er villig til å legge noen ekstra kroner i dette, så gå gjerne for en bedre modell -du aner ikke hva du går glipp av Mener btw å ha sett Elkjøp føre HP200, til 99,-. Endret 26. februar 2005 av KAS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå