arna Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Får ikke taki tegnet " ~ " i DOS; så finner jeg ikke koden heller i tegnkartet.. Hvordan får jeg det til? Eller enda bedre, finnes det et lite program jeg får på diskett som kan lese en filstruktur på disken (som windows utforsker) og kopiere over til disk? (så jeg får lest hele navnet på en fil og ikke "c:\mississi~1") Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 "alt gr" + ¨ teiknet. / ^ den ligger der med enter tasten Lenke til kommentar
arna Skrevet 24. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2005 "alt gr" + ¨ teiknet. / ^ den ligger der med enter tasten Men når jeg booter til DOS klarer jeg ikke å lage tegnet der ... ? ingenting skjer liksom, kan det hjelpe å bytte boot disk ? Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 prøv med | tasten Lenke til kommentar
arna Skrevet 24. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2005 Bra!! TAKK!!!! Funka med alt +g og |^ :) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå