wil Skrevet 24. juni 2002 Del Skrevet 24. juni 2002 jeg leste på en annen katogori at hvis man skulle opprette to windows partisjoner og en linux partisjon og linux swap måtte man ta av en funskjon eller noe sånt i partition magic 7.0 for jeg har gjort en tabbe. og det var at jeg opprette 4 to partisjoner, en linux og en linux swap, og da ble D: borte. denne tabben har jeg ikke lyst til å gjøre igjen så jeg lurer på hvordan jeg tar av denne funskjonen. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 24. juni 2002 Del Skrevet 24. juni 2002 Er ikke noen slik "funksjon" som må slåes av. Du har på en eller annen måte tabbet deg ut.... Fortell eksakt hva du gjorde, så skal jeg se om jeg kan hjelpe deg. Lenke til kommentar
Grimmy Skrevet 24. juni 2002 Del Skrevet 24. juni 2002 Jeg har ikke noen som helst gode erfaringer med Partition Magic. Jeg mistet allt p.g.a. det programmet for en uke siden. Jeg vil tro at det er smartes å lage de diskettene, som man kan lage i Partition Magic, og heller bruke de til å partisjonere harddisken. Jeg gjorde det i Windows XP miljø, med NTFS formaterte harddisker. Maskinen måtte starte på ny, og partisjonere i en blå skjerm. Samme skjermen man ser hvis CHKDSK kjører etter at du har slått av maskinen feil, eller har fått en eller annen feil på harddisken. Vel det gikk som sagt ikke bra i mitt tilfelle, men kanskje de diskettene gjør det bedre. Da slipper maskinen å starte fra harddisken, da kjøres det vel ingenting fra harddisken, men allt fra diskettene, dette er vel egentlig bare nødt til å fungere bedre. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 24. juni 2002 Del Skrevet 24. juni 2002 Quote: Den 2002-06-24 14:40, Grimmy skrev:...dette er vel egentlig bare nødt til å fungere bedre. JA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå