Innos Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Dette har skjedd mange ganger, at inlegg/emner forsvinner, jeg trykker send/lag nytt emne, og venter til jeg ser at det har kommet opp, og jeg er sikker på at jeg ikke trykker på forhåndsvis. Driver mods/admins og leker med meg ellerno? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 hmm, kan du linke til noen tråder hvor ting har forsvunnet? Og nei, vi pleier vanligvis ikke å leke særlig mye med brukerene våre Lenke til kommentar
Innos Skrevet 24. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2005 Her er jeg sikker på at jeg skrev noe om at jeg hadde det chieftec kabinettet, bare annen type og at det var tungt. Og at han burde velge noe lettere og penere, og jeg lagde en tråd i pcen fungerer ikke forumet, om at skjermen går i hvilemodus når jeg spiller, osv. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Det har ikke vært gjort moderatorinngrep i den tråden du sikter til, og jeg kan heller ikke se at du har fått slettet noen tråder. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 (endret) Jeg har også dette problemet, og jeg har nevnt det for ueland. Snåle greier. Endret 25. februar 2005 av Natrium Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Er det at innlegg forsvinner som er problemet, eller at selve postingen ikke gir noe resultat som er problemet? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Jeg poster posten, og jeg ser den. Men hvis jeg går ut og inn alt tråden, blir den borte. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Merkelig... har ingen logisk forklaring på det sånn på stående fot. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Det samme sa ueland :/ Lenke til kommentar
Innos Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2005 (endret) Rare greier, kan det være at det er så mye trafikk her, at noe informasjon går tapt? For jeg er bombesikker jeg har posta i de trådene. edit: Var jo en gang dette skjedde, bare da var det alle inlegg i et vist tidspunkt, kan det være dette skjer hele tiden, bare ikke så omfatende? Endret 25. februar 2005 av hba Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Jeg har også opplevd dette en gang. Jeg postet, så at posten var der før jeg gikk ut av tråden. Er 100% sikker på at jeg postet der også, og det jeg skrev der var ikke noe spam og heller ikke noe useriøse greier. Merkelig... Lenke til kommentar
embark Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Hva var det som skjedde da masse tråder/innlegg fortsvant? Rett før jul tror jeg det var. Var det serverproblem da eller? Litt OT, men bare lurer... Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Dette har skjedd et par ganger med meg også. Innlegget plutselig forsvinner. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Håper dette problemet forsvinner med IPB2.0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg