RaveNEyeS Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=267411 Det ser ut til at Norge vil hjelpe alle andre en sine egne borgere, vi slipper inn mennesker fra utallige land, å stapper ræva demmes full av penger, men å hjelpe en egen borger er det ikke snakk om! Lenke til kommentar
MagE Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Det at han faktisk ikke er en nordmann lengre kan vere en grunn til at han ikke får hjelp fra den norske stat, du sier jo selv at norge gir mye penger til ikke-norske mennesker. Så du fikk viljen din: ingen gir han penger på grunn av at han ikke er norsk statsborger! beklager om jeg har misforstått noe jeg har uttalt meg om Lenke til kommentar
RaveNEyeS Skrevet 24. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2005 Han har i en årrekke betalt skattepenger til den Norske stat, da er det veldig rimelig at han får litt tilbake. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 det er jo 20år siden han bodde i norge, skattepengene vi betaler blir brukt når vi betaler, så for 20-25år siden ble pengene hans brukt. vi får skattepengene tilbake i form av offentlige tjenester som politi og gratis sykehus Lenke til kommentar
kag Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Er han norsk eller amerikansk statsborger? Slik jeg forsto det er han norsk statsborger (uten at det faktisk kommer fram i reportasjen) men blir hindret siden han ikke har bopel i Norge. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden. Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg