WzUp Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 (endret) Jeg har oppgradert PC'en og har følgende oppsett: OCZ 450W PSU A64 3000+ s939 MSI Platinum SLI Nforce4 Corsair Vale S PC3200 512MB ATI X300 PCI-E Problemet er at jeg er helt grønn på A64 overklokking. Har kun klokket Socket A før. Har derfor noen spørsmål. Hvilken praktisk funsjon har HT(T) og hva har den å si for ytelsen og overklokkingen? Ser man kan sette den på alt fra 1x til 5x og lurer derfor på om disse settingene påvirker ytelsen. Jeg klarer ikke å finne ut hvordan jeg får RAM'en til å holde hastigheten mens jeg klokker FSB'en. Har satt Ram'en til manuell og 200Mhz, men den klokker synkront med FSB. Kjører Prime stabilt på 220x9. Har ikke giddet å presse ramen lengre og vil gjerne ha den låst så jeg kan fortsette klokkingen. Noen som vet hvordan jeg gjør dette? Endret 24. februar 2005 av WzUp Lenke til kommentar
Corwin Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 jeg har ogsaa et spm... er pci\e locken automatisk paa eller er det ikke noe som heter det lenger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå