Punkyfish Skrevet 24. juni 2002 Del Skrevet 24. juni 2002 Heisann. Vil de etterhvert bli mulig å spille mine PS2-backuper på X-boxen? Noen som har prøvd Enigmah modchipen. Har forstått det slik at det er den beste modchipen til xbox per dags dato. Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 24. juni 2002 Del Skrevet 24. juni 2002 ettersom det er to forskjellige konsollsystem som er satt opp forskjellig tviler eg på at du kan spille noen backuper av ps2 på xbox....de er bare ikke kompatible hardwaremessig. Noen andre som vet om d går ann? Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 24. juni 2002 Del Skrevet 24. juni 2002 Det går ikke med ps2 spill på XBox nei !! Lenke til kommentar
ripper329 Skrevet 26. juni 2002 Del Skrevet 26. juni 2002 Quote: Den 2002-06-24 13:34, Punkyfish skrev:Heisann.Vil de etterhvert bli mulig å spille mine PS2-backuper på X-boxen? JUST HAVE 2 LAUGH!!! Hvis du ikke vet forskjell på PS2 og X-BOX så kan du vel holde deg til skrivemaskinen!! Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 26. juni 2002 Del Skrevet 26. juni 2002 Det er ikke lagd noe PC emulator for PS2 enda. Da tviler jeg sterkt på at det er lagd emulator for Xbox allerede. Dessuten Xbox har heller ikke specsen til å emulere all maskinvaren til PS2. Lenke til kommentar
JonV Skrevet 26. juni 2002 Del Skrevet 26. juni 2002 Emulator til X-box finnes til pc. bruker det på maskina selv. :smile: når jeg låner bort X-box til Lillebror Lenke til kommentar
Punkyfish Skrevet 26. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2002 Nei, Ripper329, jeg har ikke så veldig mye innsikt i de fysiske spesifikasjonene til PS2 og Xbox, men det må da vere mulig å spørre uten å få slike retarderte svar... Det finnes jo emulatorer, og hensikten deres er vel å emulere en annen maskin og ikke den samme maskinen som emulatoren kjøres på?!!! Har hørt om PS2-emulatorer til PC, så da ser jeg ikke det helt store problemet med å lage en PS2-emulator til xbox. Men dersom det ikke stemmer at det finnes noe PS2-emulator til PC, så har jeg blitt feilinformert. Lenke til kommentar
darkchild Skrevet 26. juni 2002 Del Skrevet 26. juni 2002 --- fjernet av moderator --- kjøp og salg skal ikke foregå på Gamer.no forumet. [ Denne Melding var redigert av: BoardkilL på 2002-06-26 14:48 ] Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 26. juni 2002 Del Skrevet 26. juni 2002 det finnes ps2 emulator for pc ja....men bare hvis du ønsker å kjøre små demoer på pcen. Ingen kommersielle spill har funket på den emulatoren, så bare last ned hvis du ønsker det. Noe MGS2 på pc blir det uansett ikke noe av med emulator nei.. :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå