SOGM Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Raskt spørsmål: Må jeg ta Kjølepasta utover HELE CPUen, eller skal det bare vær i midten? (på overfalten ) Jeg har en litt gammel pentium 4 prosessor. Takker for raske svar Lenke til kommentar
LgitechDInovo Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 smør et tynt lag over hele, så tynt som mulig som dekker hele "flata" Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Raskt spørsmål: Må jeg ta Kjølepasta utover HELE CPUen, eller skal det bare vær i midten? (på overfalten ) Jeg har en litt gammel pentium 4 prosessor. Takker for raske svar CPUen er som oftest beskyttet av ett "lokk" dvs. en slags beskyttelse som gjør at den ikke skal bli ødelagt. Kjølepasta skal påføres lite, jevnt tynt lag som såvidt dekker kjernen slik at du ikke ser den. Bruk gjerne ett bankkort, busskort e.l For å fjerne den gamle så er kondensfjerner (Isopropanol) og Q-Tips en veldig godt kombinasjon. du dypper Q-Tipsen i kondensfjerneren (Fåes på alle bensinstasjoner etc.) slik at du får løst opp pastaen/thermalpaden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå