Gå til innhold

Formatering av Acer Ferrari, får feilmelding.


Anbefalte innlegg

Jeg har nå prøvd å formatere C: , både i windows, og DOS men får den samme feilmelding hver gang. Har engelsk XP versjon, skal re-installere til norsk nå. her er feilmeldinge:

Format cannot run because the volume is in use by antoher process. Format may run if this volume is dismounted first.

Prøver videre å dismounte harddisken, da står det:

Cannot Lock the drive. The volume is still in use.

 

Kan noen hjelpe meg?

 

Håper på snarest hjelp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sjekket asus' websider om det står noe om det problemet der?

 

ELLER Acer sine, som er tilfellet her ;)

 

On topic:

Du booter altså fra windows xp cdn så installasjonsprogrammet starter og går gjennom de vanlige prosedyrene? Men så når du skal slette partisjonene så nekter den? Det har jeg aldri vært borti før...

Endret av OpusNR1
Lenke til kommentar
Sjekket asus' websider om det står noe om det problemet der?

 

ELLER Acer sine, som er tilfellet her ;)

 

On topic:

Du booter altså fra windows xp cdn så installasjonsprogrammet starter og går gjennom de vanlige prosedyrene? Men så når du skal slette partisjonene så nekter den? Det har jeg aldri vært borti før...

Jeg fikk ikke med noen cder da jeg kjøpte Acer'n min! Men fattern har en Windows XP cd, som han fikkk i fra jobben(btw) det er altså den cden jeg skal installer med, og det er da jeg setter den i og skal installere i fra den jeg får feilmeldinger :( , Får kommet inn i meny'n, men da jeg skal slette partisjon, så får jeg ikke lov, og det står ikke noen plass at jeg kan formatere.

 

Og man kan ikke installere To XP'r på en partisjon!

Går ann sikkert...men det vil ikke jeg

 

jeg vil formatere først! :yes:

Lenke til kommentar

Tror jeg har funnet ut hva problemet er: Det er at jeg har tastet inn cd-keyen til Windows cden i windows, og da jeg starter opp igjen og booter i fra cden, og prøver og slette eller formatere partisjonen så får jeg feilmelding om at.: denne partisjonen er i bruk osv..

 

hva skal jeg gjøre for å liksom få slette denne windows cden som jeg tastet in cd key i? Slik at jeg får formatert!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...