Lars :) Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 (endret) Hei, jeg ønsker kritikk på CS:S klanen min sin hjemmeside. Link til Team NeO's hjemmeside Slakt ivei Endret 24. februar 2005 av Lars Anders Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 For stor boarder rundt Fint tema, minner om de_dust For stor skrift For stor meny Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Fin side, både utseende og kodemessig. Synes dog skriften var litt stor som Domodyret over meg sa. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Syns alt ble for stort jeg. Hadde vert bedre om alt hadde vert halvparten så stort som det var. Kanskje fordi jeg liker "små" sider, men dette ble så brøytende inn på skjermen min. Headerene var også i største laget. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Typografien var helt bak mål. Mer luft og mindre font kan hjelpe. Ellers var det ganske greit, ikke noe å skrive hjem om, men det funker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå