rvenes Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Når er penga på konto etter ein angrefrist sak? Kva er normal tid? Når bør eg kontakte webshopen og høyre om dei har gløymt meg? Lenke til kommentar
ghost7 Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 det kan ta opp til fjorten dager ved angrerett... eg har venta litt lenger den det no og fortsatt ikkje fått... sånt som skjer... send mail og purr litt......... Lenke til kommentar
Geir Willy Haugen Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Erfaringsmessig tar det noen uker før pengene er på konto. Utolmodig som jeg er hadde jeg purret på epost etter en uke... Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 24. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2005 ok... får vel purre litt.. disken rauk før jul sende den inn 7 januar.. Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Når er penga på konto etter ein angrefrist sak? Kva er normal tid? Når bør eg kontakte webshopen og høyre om dei har gløymt meg? Du burde kontakte butikken med en gang du mener at det har tatt for lang tid og så høre med dem hvor lang tid du kan forvente at det skal ta. Normalt bør du ha pengene iløpet av 2 uker fra de mottok produktet. Ihvertfall ikke noe senere enn 2 uker etter at de har begynt å vurdere saken. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2005 Når er penga på konto etter ein angrefrist sak? Kva er normal tid? Når bør eg kontakte webshopen og høyre om dei har gløymt meg? Du burde kontakte butikken med en gang du mener at det har tatt for lang tid og så høre med dem hvor lang tid du kan forvente at det skal ta. Normalt bør du ha pengene iløpet av 2 uker fra de mottok produktet. Ihvertfall ikke noe senere enn 2 uker etter at de har begynt å vurdere saken. Ein liten epost var vist alt som skulle til. Hei Da er pengene lagt til utbetaling, en feil i vårt system har gjort at ikke det har skjedd tidligere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå