Bruker-28027 Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 (endret) Hei! I dag fikk jeg to, tre Private meldinger (fikk beskjed på e-post), hvor folk kalte meg idot, og spurte om alderen min, m.m.. Jewg lurte på hvorfor. Hvorfor fikk jeg plustelig mange slike oprivate meldinger med slikt innhold? Jeg spurte en av de som sendte meg PM, og hvorfor? Jeg tok et søk etter navnet mitt, og fant ut at jeg hadde postet tre like psoter med tittelen "Lap-top for 250kr!". Dette er det ikke meg som har gjort. Jeg har ikke vært inne på forumet på en lang tid (iallefall ikke innlogget). Jeg har nå skiftet passord, så håper det ikke gjentar seg. Hvordan det har skjedd, har jeg ingen aning om.. Mvh Jarand Endret 24. februar 2005 av jarandm Lenke til kommentar
ADT Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Dette har ikke noe med prosessorer å gjøre iallefall... Skal man tolke det du skriver i tittelen riktig "postet av meg selv" ser det ut som om problemet ligger i hodet ditt Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Denne er vel også feilpostet.. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Hva dette har med cpu å gjøre er nesten et større mysterium enn de tre "mystiske" postene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg