Gå til innhold

for 4000kr...

FpsStu

Anbefalte innlegg

Jeg skal ha meg en ny data SNART... Men jeg har det vanskelig med å velge grafikk kort...

ASUS GF4 ti 4600/4400deluxe

+3d briller

+Den er DELUXE!!!

+(tv inn?)

-dyr (får lite for penga)

-høy dB

Gainward GF4 ti 4600(*Golden sample)

+Kraftigst av alle GF4

+Firewire*

+stillegående?

Matrox Parhelia 512

+KRAFTIG!!!!!

+256bit ddr (GF4 har 128)

+20gb/s (GF4 har 10)

Prisen ligger på 3999 og er passelig

-vanskelig å få til vannkjøling

-ingen tv in?

MSI GF4 4600

+BILLIG

+tv in

-dårlig???

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

MSI GF4 4600

+BILLIG

+TV-INN

+En haug med cd'er. (=Masse dill og et par ok spill, men dog gamle).

Ikkenoe minus her. Bortsettfra en noe støyende vifte hvis du skal tro sarte sjeler. :wink:

ASUS sitt Deluxe kort har ALT! Tv-ut/inn. 3D-Briller. osv osv. Og det koster SKJORTA!

Det er isåfall bedre å kjøpe Firewire versjonen til Gainward for det har også tv-ut/inn og 3D-briller. Pluss at du får med et Firewire kort. Jo også er det det eneste GF4 kortet jeg veit om som har 2 DVI tilkoblinger og som leverer med 2 DVI->VGA adapter slik at du har alle valgmuligheter for å koble til skjermer.

De fleste andre kort kommer med en VGA og en DVI tilkobling. Også følger det med en DVI->VGA adapter da.

Lenke til kommentar

Matrox Parhelia 512

+KRAFTIG!!!!!

+256bit ddr (GF4 har 128)

+20gb/s (GF4 har 10)

Prisen ligger på 3999 og er passelig

-vanskelig å få til vannkjøling

-ingen tv in?

Parhelia med 256 bit ddr kommer ikke enda, du må vente..dessuten vil den koste mer !

Lenke til kommentar

Å joda, Parhelia med 512bit GPU og 256 bits DDR minne bus kommer, det som tar litt tid er 256MB utgaven... Og den kommer også til å koste skjorta, siden den er tiltenkt proff markedet (som mener 10 000 er gi bort pris for et skjermkort :smile:. Personlig ville jeg ihvertfall ventet til imorgen med å bestemme meg, siden det er da de ordentlige review'ene av Parhelia kommer.

Forresten Parhelia 512 er brikken selve kortet heter bare Parhelia :smile:

Cobos

Lenke til kommentar

Trodde aldri jeg kunne få "motion sickness" ved PC'n før jeg prøvde sånne 3d-briller. For det første var de HELT uergonomisk utformet, av hard plastikk, og skikkelig vonde å ha på nesen i mere enn 10 minutter i slengen. Billig møkk. For det andre blokkerte de langt fra ut sidesynet, som gjorde at man ble helt desorientert av å både se data+utsida i sidesynet.

Menmen..det var vel ikke en av hovedgrunnene til at du tenkte på det første kortet uansett. Ville bare si fra at 3d-briller er ******

Blir nok leeeeeeeeenge til vi har så godt utstyr som i william gibson sine bøker..eller Johnny Mnemonic (filmen). HVertfall lenge til vi får det med på kjøpet sammen med grafikkort :razz:

[ Denne Melding var redigert av: Bitex på 2002-06-24 14:21 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...