Bunchie Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 (endret) Siemens AX75, A75 and A70 Tre billigmodeller: AX75: 128x128 pikseler, 65 536 fargers display, sånn som CF62, infrarød, men ikke kamera. A75: 101x80 pikseler, 4 096 fargers display, lik A65/C60. A70: monokromt display. Spesifikasjoner: AX75 A75 A70 Siemens sine A-klasse modeller Endret 25. februar 2005 av ^Cartman^ Lenke til kommentar
yeahdude Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 skjønner ikke helt vitsen med å lansere telefoner som de allerede har i porteføljen sin, bare med annerledes design. Siemens har jo gjort dette flere ganger med C- og A-serien sin. Samme med Sony Ericsson som tyner den siste safta ut av T300 som kom for 2-3 år siden (T310, T230 og T290) Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 24. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2005 Jeg synes alle produsenter gjør det, jeg... Dessuten pleier de ikke å være helt like, Siemens A65 har jo dobbelt så mye minne som C60 for eksempel. Mobilprodusentene vil vel bare produsere noe som er nytt, sånn at kanskje fler kunder kjøper det. De vil ikke fortsette å selge gamle telefoner, hvis det hadde vært sånn, så kunne Siemens fortsatt ha produsert Siemens C60 og A60. Den mest spesielle av de, er vel AX75. Det er vel den første A-klasse mobilen til Siemens med infrarød! Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 AX75 minner VELDIG mye om CF62 (på tastaturet) Lenke til kommentar
molna Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Ja, dette er lovende. A70 er totalt uinteressant, men de andre er definitivt bestselgere. Og flott utseende har de også. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 jeg skjønner ikke hvorfor siemens ikke kan lekke litt mer info om flaggskipene sine som omtrent alle andre selskaper enn siemens nå har gjort! Det er når det oppstår rykter at folk får vite om telefonene og blir interessert i å kjøpe, bare se på all interessen rundt "clara" selv om SE ennå ikke offisielt har lansert den. Håper det kommer noe nå snart, gjerne før Cebit... Lenke til kommentar
molna Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Har da kommet ut masse info om de kommende Siemens-mobilene. MP3 og AAC-støtte f.eks. Minnekort både i C og M-serien. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Siemens skulle egentlig komme med 5 modeller på CeBit-messen. Broren min, som jobber for Siemens, har hørt at tre av modellene har blitt avlyst da de ikke syntes de var gode nok for markedet. Det skulle altså kun komme to modeller fra Siemens i vårhalvåret. Toppmodellene har de rett og slett ingen info på da de ikke er utviklet. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Uff, de likte jeg ikke Lenke til kommentar
eblth Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Dette er Siemens 2005! Yeah!... Jeg blir nesten frustrert av å se hvordan utviklingen ser ut til å ha stoppet hos Siemens' mobil-avdeling. Er dette mobilene som skal vise verden at Siemens Mobile er verd å beholde på markedet? Nå kommer noen her til å si at Siemens skal lansere flere mobiler snart, andre kommer nok til å bli litt sinna fordi Siemens var først ute med ditt og datt og linker med rykter om nytt "flaggskip" fra Siemens vil dukke opp. Jeg har hvertfall sagt mitt! Lenke til kommentar
genser Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Dette er Siemens 2005! Yeah!... --- La oss for all del refse Siemens fordi de lager billige mobiler også. La oss si en mobil kommer i kvartal 3, spiller det da noen rolle om den blir presentert i februar eller mars? Slik blir det nok med toppmodellene til Siemens, presentert i mars altså. Du har tydeligvis ikke forstått at lavpristelefoner er ganske viktig for mobilprodusentene. Du har rett angående det at noen kom til å si at Siemens lanserer snart. Det var meg. Det har likevel ingenting med diskusjonen her å gjøre. Vi skal snakke om disse tre billigtelefonene. Det er klart at disse ikke har mye teknologi, men det er jo nettopp derfor de er billige. Hvis du tror at det du ser på nå er Siemens sin utvikling av nyskapende eller tekno-mobiler tror jeg du har misforstått bra. Lenke til kommentar
molna Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Bror din har i såfall misfortstått Det _skal_ presenteres 5 nye på CeBIT. At 3 planlagde modeller ikke skal settes i produksjon har ikke noe med CeBIT å gjøre. Dette er forresten ikke så unormalt hos noen av produsentene. Var vel blandt annet en støt-sikker flipmobil som ble skrinlagd... Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Bror din har i såfall misfortstått Det _skal_ presenteres 5 nye på CeBIT. At 3 planlagde modeller ikke skal settes i produksjon har ikke noe med CeBIT å gjøre. Dette er forresten ikke så unormalt hos noen av produsentene. Var vel blandt annet en støt-sikker flipmobil som ble skrinlagd... Jeg er fullstendig klar over at produsentene lager masse modeller som aldri kommer på markedet. Det jeg sier er: Siemens har annonsert i lang lang tid, og annonserer fremdeles, at 5 nye modeller blir presentert på CeBit. Det min bror, som utvikler programvaren til disse telefonene i Tyskland har fått vite, er at tre av dem allikevel IKKE blir presentert. Det er kun to nye modeller som kommer fra den kanten. Du kan da ikke vite noe om hva og hvor mange som blir presentert FØR CeBit? Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2005 Her er hvertfall noen spesifikasjoner: AX75 (synd at telefonen bare får 1,5MB minne, det er å gå nedover (det er jo mindre minne enn på Siemens A60/C60 (1,87MB) for eksempel), forhåpentligvis gjør Siemens det de gjorde med C65, å øke minne (4MB til 11MB)). A75 A70 Her kan du også finne ut mer om telefonene. Siemens har nå A50, A51, A52, A53, A55, A57, A60, A62, A65, A70, A75, AX75 og tidligere modeller, skal si at det er en haug av billigmodeller! Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 det jeg egentlig mente var at vi ikke i særlig spesifikk grad har fått høre om topp-modellene i S-klassen, slik nær sagt alle andre mobiler har lekket info om, finner det noe merkelig siden det er topp-mobilene som skaper de store overskriftene og som ofte havner først på ønskelista hos mange Lenke til kommentar
molna Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Du kan da ikke vite noe om hva og hvor mange som blir presentert FØR CeBit? Crazysteps: Siemens sendte nylig ut en pressemelding om CeBIT: "Siemens Communications is showcasing its state-of-the-art range of communica-tions products at this year's CeBIT. Introducing five new mobile handsets designed to cater to all consumer needs, ranging from the active outdoor lifestyle, to communicating through 3G technology." Slikt gjør man ikke med mindre man er sikker. Å ikke overholde dette vil være en katastrofe for Siemens. Så jeg håper fortsatt bror din har misforstått Bamsemoms: Siemens har vel klart og holde det meste hemmelig denne gangen da At M75 og SP65 blir presentert er i allefall kjent nå... Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Du kan da ikke vite noe om hva og hvor mange som blir presentert FØR CeBit? Crazysteps: Siemens sendte nylig ut en pressemelding om CeBIT: "Siemens Communications is showcasing its state-of-the-art range of communica-tions products at this year's CeBIT. Introducing five new mobile handsets designed to cater to all consumer needs, ranging from the active outdoor lifestyle, to communicating through 3G technology." Slikt gjør man ikke med mindre man er sikker. Å ikke overholde dette vil være en katastrofe for Siemens. Så jeg håper fortsatt bror din har misforstått ... Var jo nøyaktig det jeg sa og grunnen til at jeg nevnte det. Som sagt opprettholder de løftet om 5 nye modeller. Om det faktisk blir presentert 5 nye gjenstår å se. Uansett er det ikke ferdigutviklet 5 modeller fra Siemens Tyskland, kun 2, men ifølge samme bror kan det være mulig de tre resterende kommer fra den kinesiske delen av selskapet, slik som ST55 og ST60, i sin tid. Den som lever, får se. Tror uansett ikke det vil ha katastrofale følger om de kun lanserer to i første omgang. Lenke til kommentar
molna Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Jeg glemte forresten den mest spennende: SXG75, som Siemens selv har bekreftet for CeBIT. Den som lever til neste torsdag får se Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Bamsemoms: Siemens har vel klart og holde det meste hemmelig denne gangen da At M75 og SP65 blir presentert er i allefall kjent nå... SP65? er det en flipp, arvtagerenen til SF65? med bluetooth vet du det? Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2005 Lite logisk at SP65 vil hete SP65, SP75 ville ha vært mye mer logisk. Håper på at Siemens presenterer bra mobiler på CeBit, da, vi har ikke akkurat fått sett så mye av de nye mobilene ennå, unntatt noen spionbilder som ble tatt noen månder tilbake. en av mobilene så ut til å ha meget bra spesifikajoner også. Kanskje vi burde gå tilbake til Siemens AX75, A75 og A70? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå