lie Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Tror denne her sier det meste om komplett og vilje for å ødelegge ting, før de sender det til kunden. <ironi> Avslørt igjen, gitt. Det er klart vi har åpnet kartongen, laget riper i dekslet ditt og at vi logger hvem som gir oss dårlige karakter. Det skulle da bare mangle! Det er for øvrig vi som også står bak det meste som er irriterende i verden. Kan f.eks. nevne: - At det alltid er en sokk for mye/for lite etter en tur i vaskemaskinen. - At bussen/toget alltid har reist for et minutt siden, akkurat når det passer dårligst. - At dama du liker skikkelig godt, har et godt øye til kameraten din. - At prisene på det produktet du kjøpte, kommer på tilbud uken etterpå. - At Internettforbindelsen hakker, du ikke fikk billett til TG, det er tomt på konto og at du har fått baksmell på skatten. Det er skikkelig lumpent, men så slemme er vi faktisk </ironi> Tatt fra Komplett solgte ripete Beantech kabinett ny vare Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 hehe, dagens latter. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 hehe. *hate komplett for og ha mistet bussen så mangen ganger* Lenke til kommentar
lie Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 hehe. *hate komplett for og ha mistet bussen så mangen ganger* Hehe, tror nok du får stå opp litt tidligere heretter. Hvis du rekker den ikke da heller, så kan du si når du står på plassen : fa** ta komplett! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 - At dama du liker skikkelig godt, har et godt øye til kameraten din. Å jaså ja! Komplett.no har noen geniale poster noen ganger. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Kjenne seg igjenn i alt det der* Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 (endret) Så det var komplett sin skyld hele tiden... Endret 18. mars 2005 av Rune_F Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Grrrrr.... *Hate komplett.no for at jeg har vært singel i 14år...* Lenke til kommentar
Crazy_Viking Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 La meg tippe karen satte en saks eller en kniv på toppen av esken og skulle åpne den sånn, 99% sikker på at han laget den ripen selv...har nemmelig klart å gjøre det 2ganger selv Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Hehe... når vi er ikke på Komplett, kan jeg jo legge inn signaturen til C4ST0R her: Brukererfaring fra Komplett: "Jeg syntes du er DOMMM.... 250 gigabyte er nForce typen... NOOB NOOB NOOB NOOB VISS DU IKKJE VET KA NOOB ER SÅ BETYR AT DU ER VELDIG DOMM INNEN PC DETTE ER ET VELDIG BRA HOVED KORT HAR TENKT Å BESTILLA DET TIL MEG SELV.... BILLIGT OG BRA" :!: Lenke til kommentar
lie Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2005 Hehe... når vi er ikke på Komplett, kan jeg jo legge inn signaturen til C4ST0R her: Brukererfaring fra Komplett: "Jeg syntes du er DOMMM.... 250 gigabyte er nForce typen... NOOB NOOB NOOB NOOB VISS DU IKKJE VET KA NOOB ER SÅ BETYR AT DU ER VELDIG DOMM INNEN PC DETTE ER ET VELDIG BRA HOVED KORT HAR TENKT Å BESTILLA DET TIL MEG SELV.... BILLIGT OG BRA" :!: Hehe, :!: Ikke bra med skriveleif i den der heller? Lenke til kommentar
Dewd Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 (endret) må få si det der var utrolig bra sagt <ironi> komplett den orginale posten som grunnet til denne er den beste posten ever Endret 2. april 2005 av Dewd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå