mandela Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 (endret) ønsker ikke at dette programmet skal starte og ligge i systray når jeg slår på maskinen. hvordan gjør jeg det? Endret 24. februar 2005 av modellmakt Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Start---instillinger---kontrollpanel---legg til eller fjern programmer (på pc`n da) Så trykker du bare på programmet og fjern, og så blir det fjernet Lenke til kommentar
mandela Skrevet 24. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2005 jeg mener å fjerne det fra oppstart og systray slik at jeg kan slå det på selv når jeg skal bruke det (som ikke er ofte, derfor!) Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 start -> kjør... -> så skriver du msconfig, går på oppstart og fjerner haken ved de programmene du ikke ønsker skal starte Lenke til kommentar
mandela Skrevet 24. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2005 er det eneste måten? det er min siste utvei... lurte egentlig på om det er noen steder i pc suiten hvor man kan velge systray og startup. man kan jo f.eks. ikke fjerne systray ikonet etter at man har kjørt og slått av programmet, dårlig av nokia! Lenke til kommentar
skibum Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Hei Jeg mener at dette programmet ligger i oppstartkatalogen på windows, altså under start/programmer/oppstart (startup), så du kan evt gå inn der og slette den lille linken som ligger der. Var iallefall sånn på min pcsuite til 6600 Håper det var hjelp Lenke til kommentar
mandela Skrevet 24. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2005 hmm. har nyeste pc suite, men det er ingen link på oppstart, så jeg fjernet det via msconfig i stedet Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 (endret) Feilpostet - flyttes. (Håper jeg sendte den rett..) Endret 24. februar 2005 av Remerser Lenke til kommentar
mandela Skrevet 24. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2005 da skal den vel i ren programvare-kategori Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå