denlengste Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 (endret) hei tok dette bildet av hovedbygget på NTNU Gløshaugen for noen dager siden med mitt nye Dimage Z10. ja; det er uskarpt (håndholdt dessverre..) og eksponeringen ble kanskje litt i overkant(men jeg synes det gav en kul effekt). men hva med komposisjonen?? ikke gjort noe postprocessing. kritikk mottas med takk! Endret 25. februar 2005 av denlengste Lenke til kommentar
Zork Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 (endret) Midstilt komposisjon er jo helt greit på et slikt bilde, men jeg ville tatt noen skritt til høyre slik at månen havnet midt mellom tårnene (nå ligger den litt til venstre). Også ville jeg croppet bildet helt inntil tårnene på begge sider (dette vil også fjerne noe av de verst utbrente partiene) og rettet det opp (i PS) slik at ikke tårnene ser ut som om de faller innover og bakover i bildet. Endret 24. februar 2005 av Zork Lenke til kommentar
Rincewind76 Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 (endret) Hvis du hadde brukt stativ kunne du også ha tatt to bilder, der det ene hadde hatt kortere lukkertid, og satt bygningen fra dette bildet sammen med himmelen fra dette bildet, og unngått at bygget ble så utbrent. Himmelen var fin, ellers enig med Zork. Endret 24. februar 2005 av Rincewind76 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå