Panneskjegg Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 (endret) Skal ha meg en ny pc.. og trenger da et nytt tower. Har sett litt på dette: Chieftech eller kanskje dette? Chenbro Eller noen andre forslag? Jeg driter i hvordan kabinettet ser ut - så lenge det følger med en GOD strømforsyning - og jeg vil ha det billigst mulig! + det skal være STILLEGÅENDE!!! En kamerat av meg har det Chieftech kabinettet - det bråker ikke så mye og han er ganske fornøyd med det visst.. Men det er jo DIGERT (midi tower.. j rajt..). Endret 24. februar 2005 av Panneskjegg Lenke til kommentar
Full Metal Jacket Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 (endret) må advare deg mot chieftec`en ... , ja de er greie og har god psu men de er tunge som faen. med vannkjøling til kun cpu ,og bare en hdd og en optisk stasjon veier mitt 26kg ville heller sett på noe lettere Endret 24. februar 2005 av Full Metal Jacket Lenke til kommentar
jossimd Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 (endret) Va med dette tror det er ganske stille. føller med 350W strømforsyning og er billigere enn chieftecen. Endret 24. februar 2005 av jossimd Lenke til kommentar
Panneskjegg Skrevet 24. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2005 Endte opp med et chieftech jeg. Bestilte PC for noen timer siden. Spiller ingen rolle om det er tungt.. Eneste minuset med toweret er størrelsen (maxi tower shit). Men men! Lenke til kommentar
Full Metal Jacket Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Endte opp med et chieftech jeg. Bestilte PC for noen timer siden. Spiller ingen rolle om det er tungt.. Eneste minuset med toweret er størrelsen (maxi tower shit). Men men! kjøpte du maxi ? det du linka til var jo midi da Lenke til kommentar
Innos Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Ikke kjøp chieftec, er altfor tung, og stygt er det og! Jeg kjøpte mitt for 500 og jeg angrer! Dete r jo dyrt og, hva med beantech igloo1 og en fortron source, det er mye bedre! Lenke til kommentar
Full Metal Jacket Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Ikke kjøp chieftec, er altfor tung, og stygt er det og! Jeg kjøpte mitt for 500 og jeg angrer! Dete r jo dyrt og, hva med beantech igloo1 og en fortron source, det er mye bedre! eller det nye "skandinaviske" lian li til 795,- og en fs psu det ville jo vært koslig Lenke til kommentar
Innos Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Ja ofc, men de fleste kjøper chieftec for pris, og hvis han vil kjøpe det, er det vel for å spare penger, og det blir over 1000 for det lian li med frakt. Lenke til kommentar
Full Metal Jacket Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Ja ofc, men de fleste kjøper chieftec for pris, og hvis han vil kjøpe det, er det vel for å spare penger, og det blir over 1000 for det lian li med frakt. angrer som bare juling på mitt chieftec kosta 1300 med psu på ei lokal sjappe for 2 år sida Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 (endret) Dette kommer med en FSP psu, og er et kupp til den prisen: https://prisguiden.no/produkt/8669 Edit: Så ikke at du allerede hadde bestilt Endret 24. februar 2005 av Thorsen Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 men de er tunge som faen. hvis det er sånn at han ike skal drasse rundt på det heile ukå så ghør det vel ikke noe med litt tyngde? Lenke til kommentar
Panneskjegg Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2005 Kjøpte dette:Chieftech Det er et "midi" tower.. Men er jo like stort som et maxi tower. Som sagt så ville jeg ha det billigst mulig. Utseendet spiller forsåvidt ingen rolle.. Vekta er ingen problem.. Kommer jo til å drasse litt med kabinettet på et lan engang iblandt og slikt da.. Dersom folk har problemer med å bære et slik kabinett så skader det ikke å trene litt... Det Aopen A600B kabinettet var forresten ikke så verst.. Hadde jeg sett på det først hadde jeg kanskje bestilt det. - Det er iallefall et midi-tower Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå