krizkriz Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Vurderer å kjøpe meg en LCD TV, men jeg har max 14-15000,- å bruke. Skal brukes til film og PS2 spilling... Skal henges på veggen. Er denna no tess? Jeg vil helst ikke presse prisen så mye Takker hvis jeg får svar Lenke til kommentar
laks Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Send en mail til Hifiklubben og spør etter denne: Sharp LC 26GA4E. det er mulig at de ikke har den på lager, men du kan bestille og får den for kr. 14998. Superskjerm, panelet har en oppløsning på 1366x768, alle mulige tilkoblinger: DVI, komponent(støtter progressive scan), s-video, kompositt, to scart, avtagbare høytalere, osv... Kjøpte den selv for vel en uke siden. Jeg hadde regnet med at vanlige tv bilder (dårlig analog signal fra UPC) skulle bli dårlige, men ble gledelig overrasket med helt akseptabelt kvalitet. Anbefales på det varmeste. Pen å se er den og. Bladet hjemmePC kåret den til beste LCD tv. Finnes i to varianter, LC 26GA4E(sidehøytalere) og LC 26GA3E (høytalere under). Hifiklubben har også fått et billigere utgave (uten DVI blant annet) tror det heter LC 26GA5E, siste gang jeg sjekket kostet kr. 13998. Send dem mail. De svarer rask. Lykke til Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Hva slags krav har du til størrelse og design? Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2005 Da har jeg sendt mail til hifiklubben takk laks! Hva slags krav har du til størrelse og design? Kan veldig lite om LCD TV'er, men bare det er en som er fin å se på og som kan henges på veggen så er det bra. Må jo ha brukbart bilde også da Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Da har jeg sendt mail til hifiklubben takk laks! Hva slags krav har du til størrelse og design? Kan veldig lite om LCD TV'er, men bare det er en som er fin å se på og som kan henges på veggen så er det bra. Må jo ha brukbart bilde også da Årdnet et søk til deg her! Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Hi fi klubben: http://www.hifiklubben.com/no/produkter/bilde/LCD_TV.htm Lenke til kommentar
siemensboy Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 (endret) Hey guys sjekk denne! Den er dritbra! (legg merke till oppløsningen, den kom best i test i hjemme pc) Edit: innlegg nr 300! Endret 6. mars 2005 av siemensboy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå