flai Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Hvordan kan jeg bytte default internett browser? Har windows og står nå på IE men vil ha den til Opera. Tok nei når operea spørte første gangen så nå vet jeg ikke hvordan. Noen tips? Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Hvordan kan jeg bytte default internett browser? Har windows og står nå på IE men vil ha den til Opera. Tok nei når operea spørte første gangen så nå vet jeg ikke hvordan. Noen tips? skal gå an på settings.. husker ikke helt hvor (på opera) Lenke til kommentar
am3k Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 (endret) Tools->Preferences (eller enkelt og greit trykk CTRL+F12). Og velg Default apllication - du vil der kunne hvilke filtyper som Opera skal håndtere. Endret 24. februar 2005 av am3k Lenke til kommentar
flai Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2005 Tusen takk har leita der og faktisk sitt over akkurat den men fatta null der og da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå