RBW Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Shuttle introduserer HTPC-XPC Shuttle kaller SB83G5C for verdens første "BYOHT" - Build Your Own Home Theater XPC. Med innebygget TV-tuner og fjernkontroll skal alt være klart til å snurre film. Les artikkelen her Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Høres jo ganske interessant ut... blir bra når flere produsenter kommer med halvferdige HTPCer. Lenke til kommentar
Folo Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 (endret) erfaringer fra shuttle tilsier at denne ikke er så lydløs som man skulle ønske en htpc var. riktignok hører du ikke så mye til det når en ser på film eller hører på musikk, men for min del så skal den stå på døgnet rundt og da er kjekt med lite støy Endret 24. februar 2005 av Folo Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 (endret) Etter at Mac mini kom på markedet blir Shuttle XPC omtrent som en dinosaur i sammenligning, nei nå må Shuttle snart få ut fingeren og komme med en SFF-boks i vesentlig mindre størrelse som fortrinnsvis har ekstern strømforsyning, med god integrert grafikk (Radeon X300 eller bedre) og lyd, bruker 2.5" harddisk, slim DVD-brenner og som benytter prosessorer som ikke krever så ekstremt med kjøling (maks 1 vifte!). Det er dette folk vil ha nå, og ikke disse svære og bråkete boksene som nevnt her sammenlignet med Mac mini. Endret 24. februar 2005 av snorreh Lenke til kommentar
pertm Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Så vidt jeg har sett når det gjelder DVD brennere så går det ikke an å få de med 2,5" størrelse. DVD platen er for stor til det. Det som går an er å bruke slim DVD brenner. Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Så vidt jeg har sett når det gjelder DVD brennere så går det ikke an å få de med 2,5" størrelse. DVD platen er for stor til det. Det som går an er å bruke slim DVD brenner. Jepp, det var egentlig det jeg mente Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Etter at Mac mini kom på markedet blir Shuttle XPC omtrent som en dinosaur i sammenligning, nei nå må Shuttle snart få ut fingeren og komme med en SFF-boks i vesentlig mindre størrelse som fortrinnsvis har ekstern strømforsyning, med god integrert grafikk (Radeon X300 eller bedre) og lyd, bruker 2.5" harddisk, slim DVD-brenner og som benytter prosessorer som ikke krever så ekstremt med kjøling (maks 1 vifte!). Det er dette folk vil ha nå, og ikke disse svære og bråkete boksene som nevnt her sammenlignet med Mac mini. Ganske så enig. Jeg tror ikke den innebygde grafikkløsningen er så avhengig av 3D-ytelse, GMA900 bør holde, men DVI, TV-ut, Azalia og noe kjølig prosesseringsmulighet, helst P-M (eller LV-A64) bør være med. Lenke til kommentar
lqpl Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=13735 Lenke til kommentar
gixer Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=13735 Men den har vel ikke fjernkontroll og TV-tuner? Lenke til kommentar
phax Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 synes denne var utrolig lekker jeg. men nå mener jeg da at en htpc burde egentlig være i standard stereoanlegg størrelse for å gli mest mulig inn i stua.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå