hodesleng Skrevet 24. juni 2002 Del Skrevet 24. juni 2002 Først hengte cd-rom`n seg.............plutselig greide cd-rom`n ikke å lese cd`r (den prøver å lese men cd`ene spretter ut igjen etter noen sekunder). Noen stalltips? Så restarta jeg PC`n me restart knappen, da kræsja skjermkortet/skjermen. Jeg får wide screen når maskinen starter opp i dos, etterfulgt at den skrur av seg et sekund når windows 2000 logoen dukker opp før den blir helt normal igjen inne i windows 2000. Når jeg da prøver å starte et spill kræsjer hele oppløsninga på spillet.....den dekker ikke hele skjermen så jeg må bruke musa til å utvide bildet. I win 2000 kjører jeg med oppløsning på 1024*768. Kan ha noe med den nye driveren jeg installerte for en uke siden? Men når jeg ghoster maskinen fra et annet image hjelper heller ikke........... HJELP!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Abdullah Skrevet 24. juni 2002 Del Skrevet 24. juni 2002 Du har liten harddisk, men du kan forsøke og installere Windows på nytt eller laste ned alle oppdateringene fra http://www.windowsupdate.microsoft.com Håper det løser seg! (har aldri hatt problemer med WinXP Pro) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå