themisfit Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 har alltid brukt winamp og vært fornøyd med det. helt til nå i det siste...plutselig så minimerer hele playlist og main vinduet seg, og så vil den ikke vise playlist igjen hvis jeg gjenoppretter. merkeige greier, men har nå lagt det inn og ut av pcen et par ganger, så går det noen dager så skjer dette. er lei av det, og trenger derfor en ny mp3-avspiller. er ikke interessert i å bruke win media player. altfor irriterende at ikke både artist og låt-navn vises på samme linje i playlista der. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 (endret) jeg er også interessert i å bytte avspiller, men den MÅ ha albumlist eller explorer-klone så jeg kan bla i statiske mapper! har testet disse sålangt med kommentar: itunes: grei nok, irriterende at man ikke kan installere uten quicktime og stort minus for mangel av albumlist wmp: samme opplegget som itunes, bare at man slipper qt, itunes har bedre design foobar2000: har egentlig alt bare man må tweake i flere dager for å få den slik man vil ha, lite brukervennlig. og mangler volumkontroll som default, latterlig!! apollo, sonique og quintessentialplayer liker jeg ikke designet på. wx musikk mangler albumlist hadde foobar hatt volumkontroll som default i hovedvindu samtiding som albumlist hadde vært integrert i hovedvinduet, hadde jeg brukt den tror jeg. bruker nå winamp som er treig med modern skin, men er helt avhengig av albumlist som sagt samt support for karaoke-filer Endret 24. februar 2005 av modellmakt Lenke til kommentar
Garathor Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 For meg er foobar2000 helt overlegen alt annet jeg har prøvd. Det er en teknisk god spiller som kan konfigureres i veldig høy grad. Den appellerer mest til de som er mer interessert i en god spiller, enn tåpeligheter som skins. Den har gode dekodere, støtte for mange format, og gapless playback. Ønsker du derimot en spiller der utseendet/skins er prioritert, kan du nok hoppe over foobar2000. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 og hva synes du om manglende volumkontroll i hovedvinduet Garathor? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 iTunes er den beste eg har prøvd, anbefaler den på det sterkaste. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 iTunes er den beste eg har prøvd, anbefaler den på det sterkaste. har du mange album? itunes er like rotete som wmp og foobar uten albumlist (siden databasen i dette programmet er et h* å sette opp) dessuten kan man ikke automatisk retagge via internet i itunes såvidt jeg vet Lenke til kommentar
Nagel Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Min winamp har begynt å skurre i det siste også. Det kan være at de siste oppdateringene har bugs. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 ser slik ut!! man kan ikke stole på AOL folk, og prosjektet er jo stengt nå. http://fileforum.betanews.com/detail/Winam...ll/1066336873/1 http://fileforum.betanews.com/detail/Winam...te/1066336873/2 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 (endret) iTunes er den beste eg har prøvd, anbefaler den på det sterkaste. har du mange album? itunes er like rotete som wmp og foobar uten albumlist (siden databasen i dette programmet er et h* å sette opp) dessuten kan man ikke automatisk retagge via internet i itunes såvidt jeg vet All musikken har ID-tag, med album, artist, sjanger og låtnavn. Sorteringen går som ein leik og det er like lett å lage spelelister. Eg har prøvd eit par programmer som automatisk retagger, men det var rotete. Mykje enklare å gjere det sjølv i iTunes. Legg til ei mappe, dra over alle, skriv inn Artist, sjanger og eventuelt album, gjordt på null komma svisj. Endret 24. februar 2005 av zeph Lenke til kommentar
Musty Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 og hva synes du om manglende volumkontroll i hovedvinduet Garathor? uten at jeg har prøvd foobar (mulig jeg gjør det nå) så ser jeg ikke på det som et problem.. For det første har jeg volumkontroll på høyttalerne, og for det andre har jeg et sånt teit "multimedia-tastatur".. den ENE tingen som er greit med åsnne tastatur er volumkontrollen.. Men for andre som ikke har dette kan jeg skjønne at det er et problem ja.. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Legg til ei mappe, dra over alle, skriv inn Artist, sjanger og eventuelt album, gjordt på null komma svisj. ikke dersom det er snakk om maaaange album, jeg ville gjerne ha sett at programmet kunne vist filnavnet i stedet for id tags dersom man ønsket det Lenke til kommentar
Garathor Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 og hva synes du om manglende volumkontroll i hovedvinduet Garathor? For min del er ikke det noe problem. Om man har behov for å justere volumet så kan man eventuelt bruke + og - tastene på tastaturet. Jeg kan forstå at enkelte ønsker å ha en volume-slider, men jeg liker det slik som det er. Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Itunes her i gården.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå