Equerm Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Hei. Jeg lurer på om noen vet hvordan man kan ta vare på alle linkene som man har lagret i opera slik at du bare enkelt og greit kan overføre dem når du legger inn opera på nytt. Jeg vet at IE sine linker blir lagret i documents og settings så du kan kopiere dem derfra slik at du alltid har dem liggene på en trygg plass om noe skulle skje. Jeg lurer på om noen vet en liknende måte så jeg kan få linkene fra opera. Har ca 150 linker nå og jeg har ikke spesielt lyst å legge inn alle sammen manuelt. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Jeg har iallfall mine i C:\Program Files\Opera\profile\opera6.adr Kjører Opera 8 beta 1 og har ikke endret noen filbaner fra standard. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Skriv inn opera:about i adressefeltet i Opera og du vil få opp plasseringen av filene. I profil mappen vil du også finne filene notes.adr og wand.dat, som inneholder henholdsvis notater du event. har lagret i Opera og wand passordene. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 24. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2005 Ah, tusen takk for hjelpen, det kommer godt med Lenke til kommentar
riktig Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 En annen enkel måte er å gå på "manage bookmarks" (husker ikke hva det heter på norsk) og velg export. Da kan du lage en backup-fil som raskt kan legges inn igjen. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 I Opera 8 er det File->Import and export->Export Opera bookmarks.. I Opera 7.54 er det File->Export->Opera bookmarks.. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2005 Hehe, føler meg nesten litt dum her som ikke klarer å finne tak i så enkle ting selv, men men tusen tusen takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå